Otisao je ispred vrata i otvorio. Brzo sam se prebacila pokrivac preko glave ne zeleci da vidim ko je.
Hoseok je upravu Taehyung ne zna ovu adresu, sigurno nije on.
"Eeej...! Gde si poso druze? Da li si dobio dozvolu da udjes?" Cula sam Hoseokov glas. Nisam sigurna kome se obraca, ali nemoguce je da je Taehyung necu da verujem u to.
"Dosao sam po nesto sto meni pripada, nesto sto si mi ti uzeo, dosao sam po moju Sofiju!"Ne, ne, nije moguce, kako me je pronasao? Stiskala sam pokrivac preko usiju kako bih manje vula glasove. Nakon toga cula sam samo zamucene glasove, a zatim mi je Neko istrgo pokrivac iz ruku i otkrio me.
Ponovo sam se susrela sa tim lice, sa tim ocima punim ljubomore i besa.
Njegova ruka pocela je da se krece u pravcu mog lica, ali u jednom trenutku nasao se podu."Ne znam da li si me dobro razumeo Taehyung, ali reko sam da nemas dozvoli da udjes." Reko je Hoseok sa osmehom.
Taehyung je neverovatnom brzinom ustao sa poda i uzvratio javi udarac Hoseoku. "HOBI...NE...! Monstrume skloni se od njega." Skocila sam sa kreveta, razdrala se i odgurnula Taehyunga, a zatim uhvatila Hoseoka za ruku. "Hobi, da li si dobro?"
"Ooo, pa vidim i nadimke imate, da li ste odlucili koji ce biti moj?"
"Ti si monstrum, to si jedan olos I propalica, ti si bolestan." Gledala sam ga pravo u oci, malo mi je falilo da akocim na njega i zadavim ga."Vidi ne zelim da se svadjamo, ali moramo kuci. Ajde ostavi vec jednom njegovi ruku i kreni". Uhvatio me je za ruku koja je bila preko Hoseokove.
Hoseok je ustao i izvukao moju ruku iz Taehyungove. "Ona ne ide nigde sa tobom." Krvarila mu je usna, to je bilo is udarca.
Taehyung je opet uhvatio moju ruki I privukao me ka sebi zatim odmahnuo rukom kako bi usla dva cuvara sa vrata.
"Drzite ga." Pokazao je ocima na Hoseoka.
"N-ne, ne dirajte ga! Ne dirajte Hobija! Sklanjaju prljave sape sa njega'" Dok Sam je ja drala, Hoseok se opirao, a Taehyung smejao.U sekundi Taehyung me je prebacio preko ramena, a zatim izveo napolje i ubacio u auto. Dok sam pokusavala da otvorim vrata videla sam kako ona dva strazara i dalje drze Hoseoka.
Nisam mogla da izadjem Taehyung je zakljucao vrata. Vristala sam da mi otvori, ali nije hteo.
"Jao boze, samo da mu me naude.Auto se kretao, a ja sam u njemu zaspala.
[Time skip]
Probudila sam se bas u trenutku kada je Taehyung zakocio i stao ispred vile. Sa svih strana poceli su da trepere blicevi. Taehyung je izasao, a zatim otvorio vrata sa moje strane I ja sam izasla prekrivajuci oci od Jake svetlosti.
"Da li je istina da se u vezi sa devojkom koja je iz Srbije?"
"Da li je to ona?"
"Koliko godina ima ta devojka?"
"Koliko dugo ste zajedno?"
"Da li se vracate u Koreju?"
Dobacivali su novinari koji su nas slikali."Polako, polako, za sad mogu da vam kazem da ona moja devojka i da, ona jeste iz Srbije. Vise informacija dobicete vremenom."
Novinari su nastavili da slikaju, a mi smonusli u kucu.
"O cemu ti pricas? Ko je tvoja devojka hahhh? Ja hahahaha?
Ne znam da li si me dobro razumeop prethodnih nekoliko puta. NIKAD NECU BITI TVOJA! N-I-K-A-D!"
Otrcala sam u sobu i legla na krevet. Razmisljala sam o tome da li je sve ovo sto se dogadja stvarno ili je samo ruzan san. Nakon par minuta utonula sam u san.Nadam se da vam se svidelo.
Uskoro novi deo❣️
______________________________________LOVE YA💜
YOU ARE READING
Prisiljena ljubav
RomanceZar je zivot toliko nepredvidljiv? U jednom danu zivot ti se moze promeniti iz korena. Da li ste znali da iz mrznje moze da se rodi velika ljubav? Da se u vas zaljubi neko sa druge stane sveta. Ne zelim da otkrivam previse, ako zelite nesto vise da...