O boze, to je Taehyung, ovi se nece dobro zavrsiti.
Videla sam kako su se okupili paparaci oko njegovog auta i slikali ga sve dok nije uso u skolsko dvoriste, jer ne smeju da slikaj skolu.
"Ooo, vidi ko to ide." Reko je Suga sa potsmehom.
"Sofijaa! Dodji ovamo!" Dozivao me je Taehyung iz daljine. Pogledala Sam u Andjelu i ona mi je odmahnula glavom da idem. Taman kada Sam ustala I bila speemna da napravim prvi korak, bila sam zaustavljena. Suga me je okrenu drzeci mi ruku, ustao sa klupe I malo povuko ka sebi."Uskoro se ova igra zavrsava". Sapnuo mi je. Ne znam zasto, ali ova recenica je u meni izazvala jezu. Pogledala sam ga ostro i istrgla ruku iz njegove. Otisla sam do Taehyunga.
"Slusaj, njega se kloni!" Opet je imao onaj pogled ljubomore i besa.
"Vidi Taehyung, sada cu se praviti da sam u super odnosima sa tobom samo zato sto svi znaju da smo zajedno, ali ne znaju da je sve pod prisilom. A i sta ces uopse u skoli. Molim te idi." Rekla sam mu, a zatim se okrenula i osmehnula Andjeli I Hoseoku kako bih im dala znak da je sve uredu.
"Sofija, sada me to ne zanima. Samo ti kazem da se drzis dalje od njega. I reci mi zasto te je povuko I sta ti je rekao?"
"Recicu ti kuci. Sada moram u ucionicu, uskoro zvoni." Kada sam se okrenula Taehyung je me je povukao I zagrlio.Izdrzi, u skoli si moras da se ponasas normalno.
Pusto me iz zagrljaja, a zatim poljubio u obraz. Najezila sam se.
"Vidmo se kod kuce." Nasmejao se na sta sam klimnula glavom I krenula ka ulazu u skolu pokazivajuci rukom Andjeli I Hoseoku da dodju. Nisam zelela da sa njima podju Suga I njegovi mangupi.Andjela je otisla u svoju ucionivu, a ja I Hoseok smo se smestili u nasu klupu.
Taehyung P.O.V
Zagrlio sam Sofiju i pogledao decka koji joj je nesto sapnuo. Zlobno sam se osmehnuo, a on je nastavio da gleda u nas. Posle sam je poljubio u obraz i izaso iz dvorista skole.
Sofija je sa svojim drusyvom usla u skoli, a onaj je pratio pogledom.
Kada ugrabim prvu priliku, videce svoje. I kada se zavrsi ova skolska godina, odlazim u Koreju sa Sofijom.
Usao sam u auto i otisao kuci.Sofija P.O.V.
Profesorka kasni na cas. Hobi I ja sedimo I razgovaramo, dok ostali divljaju u ucionici. Iz razgovora nas je trgo jak udarac ruke o nas sto.
Da li mogu jedan dan da zivim normalno u skoli, a da me Suga ne smara."Ti kako se zoves decko? Aaa da Hoseok. Ustani!" Suga se obratio Hoseoku, na sta ga je on samo pogledao.
"Hajde samo na minut." Opet Suga.
"Zasto bih ti usupio mesto?"
"Samo ustani, moram nesto da joj kazem, zna ona. Da joj malo pojasnim danasnju recenicu."Hoseok me je pogledao I klimnula sam glavom. Hoseok je ustao I Jungkook I jos jedan lik su ga odgurali na drugu kaj ucionice.
"Vidi, mozes ako zelis da se nadjemo veceras u jednom klubu." Uhvatio je moj pramen kose I obvijao ga oko svog prsta.
"Vidi nemam vremena za tvoje gluposti, reci sta imas ili brisi." Izvukla sam pramen kose Iz njegove ruke.
"Uhhh, al si neka. E znas sta, mislio sam da ces pristati, oa da ti tamo sve objasnim, ali eto. Sam ako..." Izvadio je tri hiljade.
Ne mogu da verujem, on misli da sam ja na prodaju. Ako me je majka prodala necu ja sebe.
Udarila sam mu u zglob ruke tako da su mi pare ispale. Uhvatila sam ga za majcu I oborila na pod potom stala preko njega. Svi su gledali, Hoseok je krenuo ka nama, Ali jedan lik Iz grupice ga je zaustavio.
"Napravi jos jedan pogresan potez I leti ti glava!" Rekla sam dovoljno tiho samo da me on cuje. Samo se nasmejao.
U tom trenutku u u ioni u ulazi...
Izvinite sto je ovaj deo tako dosadan❣️
Uskoro novi😊
______________________________________
LOVE YA💜
YOU ARE READING
Prisiljena ljubav
RomanceZar je zivot toliko nepredvidljiv? U jednom danu zivot ti se moze promeniti iz korena. Da li ste znali da iz mrznje moze da se rodi velika ljubav? Da se u vas zaljubi neko sa druge stane sveta. Ne zelim da otkrivam previse, ako zelite nesto vise da...