13. deo

298 15 1
                                    

  U tom trenutku u ucioni ulazi Andjela koja me gleda zacudjeno.
Brzo sam ustala sa Suge i istresla ruke. Zatim stala mirno cekajuci Andjelinu reakciju.

  "Amm... Danas profesorka nece doci tako da imate sa nama cas fizickog" Rekla je idalje zbunjeno.

  Svi su izjurili iz ucionice. U njoj smo ostali samo Suga, Jungkook, Hoseok, Andjela I ja.

  Prisla sam Andjeli kao i Hoseok.
  "Devojko sta to bi?" Pitala me je.
  "Nista, imala sam priliku da ga ubijem, ali ti si naisla pa ne bih pred tobom." Pocele smo da se smejemo, ali nas smeh prekinuo je Suga.

  "Samo sam se salio mala, ali bi stvarno mogla u klub sa mnom." Rekao je sa nekim zlim osmehom.
  "Slucaj brate, nastavi gde si poso, ne pravi probleme." Rekao je Hoseok, gutajuci ga pogledom.

  Izasli su kao i mi. Seli smo na klupi u Andjela, Hoseok I ja. A Oni preko puta nas. Jungkook I Suga su stalno buljili u Andjelu I mene, Ali Sam se suzdrzavala da opet ne skocim na njega i  ovog puta mu stvarno otkinem glavu.

        [Time skip]

  Pozdravila sam se sa drustvom i sela u auto koji me je vratio nazad u vilu.

  "Stigla sam!" Prodrala sam se, ali niko nije odgovarao, cudno.
Otisla sam na natocim casu vode u kuhinju i ponela sa sobom.

  U jednom trenutku osetila sam kako me je neko obgrlio oko struka kao i  dah na vratu.

  "Tako si mi nedostajala." Cula sa dubok tihi glas. To je bio Taehyung.
  "Taehyung, skloni se."
  "Dopusi mi makar malo da budes u mom zagrljaju."
  "Ne Taehyung, pusi me." Nije me pustao.
  "Taehyung...Tae! Tae pusi me! TAE!" Podrala sam se i ispustila casu na pod.

  Idealno, razbila sam i poslednju casu. Bio je u pravu kada je reko da necu imati iz cega da pijem.

  Brzo me je pustio, a zatim poceo da se smeje.
  "Hahahaha... Otisla posledjnja casa. Hahaha..."
 
  Okej priznajem, bilo mi je smesno.

  "Napoakon te vidim da se smejes."
Odmah sam se uozbiljila.
  "Hajde da gledamo neki film."
Nisam odbijala, jao mi se gledao neki film da mi opusti mozak posle danasnjeg dana.

  Gledali smo neki romanticni film.
Bilo mi je previse dosadno i pocela sam da tonem u san.

        Taehyung P.O.V.

  Zaspala je, a glavu je naslonila na moje rame. Nisam steo da se pomeram kako je ne bih probudio, pa sam zaspao zajedno sa njom.
  Boze koliko ja volim ovu devojku!









Znam da je preee kratko, ali trenutno ne mogu da pisem.
Uskoro izlazi nastavak.
Nadam se da vam se svidelo😅❣️
______________________________________
                  LOVE YA💜

Prisiljena ljubavWhere stories live. Discover now