Miłego czytania! <3
Jedyne co słyszałem to ciche kroki mojej mamy, która właśnie chodziła po domu. Teraz nawet nie słuchałem żadnej piosenki. Wpatrywałem się w okno, za którym była ciemność. Nie było jakoś strasznie późno, jednak o tej porze roku słońce zachodzi szybko.
Wsłuchiwałem się głównie w mój powolny, głęboki oddech. Ręce miałem ułożone na brzuchu dokładnie tak, jak zmarli ludzie w trumnie. Zazwyczaj spoczywałem w takowej pozycji.
W pokoju moje światła były zgaszone. Zatapiałem się w myślach, rozważając coś, co byłoby strasznie głupie. Chyba na tę chwilę potrzebowałem rozmowy, jednak wiedziałem, że nie mogłem nikomu się zwierzyć. A osoba, której to dotyczy przecież mogłaby mnie wyśmiać.
Najzwyczajniej w świecie bałem się poruszyć między nami ten temat, ponieważ miałem wrażenie, że za dużo sobie wyobrażam.
Dlaczego nigdy nie jesteśmy tak odważni, jak w naszych myślach? Dlaczego boimy powiedzieć się innym to, co leży nam na sercu? Dlaczego tak łatwo tchórzymy?
Chyba nie pozostało mi nic innego, niż zrobić internetowy test na homoseksualizm.
Może nakieruje mnie to choć trochę na to, co teraz powinienem zrobić. Aktualnie mam mieszane uczucia i trudno mi samemu sobie wytłumaczyć czemu tak się dzieje.
Niepewnie kliknąłem na pierwszą ze stron, jakie mi się ukazały na przeglądarce. Rozejrzałem się po całym pokoju, czy aby na pewno nikt mnie nie widzi ani nikt nie zagląda ukradkiem przez okno. Będąc pewien, że jestem tu w zupełności sam, zacząłem kolejno czytać pytania.
Ile masz lat?
[ ] Poniżej 18
[ ] 18-25
[ ] 26-35
[ ] Powyżej 35
Tutaj odpowiedź była jasna, ponieważ w tym roku skończyłem siedemnastkę.
Czy bawiłeś się zabawkami dla dziewczynek, gdy byłeś dzieckiem?
[ ] Tak, często
[ ] Czasami się zdarzyło
[ ] Nie, nigdy
Nie przypominałem sobie, abym używał zabawek przeznaczonych dla dziewczyn, więc zaznaczyłem ostatnią opcję.
Jakie preferujesz towarzystwo?
[ ] Towarzystwo kobiet
[ ] Towarzystwo mężczyzn
[ ] Zależy od sytuacji
[ ] Towarzystwo zarówno kobiet, jak i mężczyzn
Teraz najwięcej czasu spędzam z Łukaszem, jednak nawet przed tym, gdy go poznałem, to przebywałem zazwyczaj tylko z chłopakami, a w szczególności moimi przyjaciółmi: Oskarem, Kubą, Błażejem i Tomkiem. I takie towarzystwo mi odpowiada.
Czy kiedykolwiek chciałeś pocałować faceta?
[ ] Tak
[ ] Nie
Zagryzłem wargę, myśląc nad odpowiedzią. Jednak w jakiś sposób trudno było mi się przyznać samemu przed sobą. W głowie miałem sytuację, gdy ostatnio leżałem z Łukaszem u mnie, a w sumie to ja leżałem na nim. Przewidywałem scenariusz, że gdyby nie kolejny telefon od mojej mamy, to w tamtej chwili naprawdę mogłoby do czegoś dojść. Ostatecznie stwierdzam, że widocznie tak miało być i wyszło na dobre, ponieważ nie jestem jeszcze gotowy na tak duży krok. Chciałem wtedy czegoś więcej, zaś nie mam pojęcia co mu siedzi w głowie. I póki nie porozmawiamy o tym... lepiej by nie doszło do jakichś większych gestów. Nie wiem, czy on czuje to samo co ja. Podsumowując, zaznaczyłem "tak", bo z jednej strony chcę, lecz z drugiej wiem, że nie mogę.
CZYTASZ
𝐙𝐚𝐤𝐚𝐳𝐚𝐧𝐲, 𝐚𝐥𝐞 𝐦𝐨́𝐣 ~ 𝐊𝐱𝐊
Short StoryNikt nie widzi, nikt nie wie. Jesteśmy sekretem, który nie może wyjść na jaw. Tak to jest, tak to działa. Daleko od innych, bliżej siebie nawzajem. ____________________________________ Trudna, jak i pełna starań historia o dwóch chłopakach, którzy m...