هلو اوری بادیییی
من بعد کلی مدت اومدم با ی ایمجین دیگه
این دفعه قراره لولو کوچولو مهمون واتپد من باشه😃
خب لطفا هرکس ک لوهان لاوره برای عشقش به لو هم ک شده ی دونه کامنت بزاره😇•~~~~خب بریم سر اصل مطلبببب...~~~~•
فک کن شما ی روز با دوستاتون میرید رستوران بعد به خرج شما.بعد وقتی میخواستید غذا سفارش بدید یه گارسون خیلی خوشگل و گوگولی مگولی میاد تا سفارشاتتونو بنویسه.
دوستات سفارش میدن،فقط تو میمونی.ت هم که کلا تو هپروتتت...دوستت میزنه بهت و ت بلخره میفهمی ک باید دست از زل زدن ب پسر بیچاره برداری و سفارشتو بگی.
وقتی گارسون میره؛دوستات همه از خوشگلی و کیوتیش تعریف میکنن.
بعد چند دقیقه دوباره گارسونه برمیگرده.این دفعه با غذا!
شروع میکنید به خوردنو اونم میره.وسط غذا یهو یه تیکه موی کوچیک داخل غذا پیدا میکنی.با عصبانیت داد میزنی و میخوای که سرآشپزو ببینی.یه گارسون دیگه میاد و میگه ک هیچ کس اجازه دیدن سرآشپزو نداره!
دوباره برمیگردی سر جات و دیگه غذا نمیخوری.
دوستاتم ک عین خیالشون نیست دوباره برمیگردن غذاشونو میخورنو حرف میزنن.موقع رفتن که میشه میخوای بری صورت حسابو بپردازی ک میگن پرداخته شده.
بعد با تعجب نگا دوستات میکنی و با خودت میگی ک اینا جونشون بره پولشون نمیره!
پس دوباره با تعجب برمیگردی و میگی ک کی این کارو کرده؟
زن پشت پیش خوان هم میگه طرفی ک پرداخت کرده گفته که بهشون نگه کیه!
ت هم دیگه بیخیال قضیه میشی و با دوستات خارج میشین.خب بنظرت کی صورت حسابو پرداخت کردهه و چرااا؟؟!؟!:)))