Complicat

51 7 0
                                    

Logan pov:

O privesc cum se îndeparteaza furioasă injurând de mama focului deși nu îi  înțeleg frustrarea, ea a venit până aici, pardon ma urmărit, încă nu știu ce a fost in capul ei de a facut asta. Probabil acea carte de vizită a făcut-o curioasă , însă scopul meu era ca ea să mă sune nu să mă urmărească.
Intru in mașina și mă fac comod in scaun, imi reapar imagini in minte cu fața ei furioasă înainte să plece, asta mă face să zâmbesc .

Chiar când vreau să ies din parcare a inceput o ploaie torențială, a inceput din senin încât e aproape imposibil să  vezi ceva in fața ta, atunci un bec s-a aprins in capul meu, când mi-am amintit de Darcy. Pornesc mașină și o iau exact in direcția in care ea a plecat, nu cred că a ajuns prea departe, trebuie să fie prin zonă, merg încet deoarece vremea este nefavorabilă și nu îmi permite să măresc viteza.

Ajung in fața unei stați de autobuz și o zăresc pe domnișoara furioasă cum stă  pe bancă tremurând din toate incheieturile butonanduși telefonul.
Opresc motorul și ies in mijlocul ploi, fără umbrelă, in mai puțin de câteva secunde eram deja ud.

        — Haide! Își ridică privire furioasă și strâmbă din nas când mă vede in fața ei.

       — Nu merg nicăieri cu tine afurisitule!

       — Darcy urcă in mașină, spun printre dinț.

       — Nu! Lasă-mă in pace, mă  împinge furioasă apoi pleacă de lângă  mine. Minunat! Acum trebuit să alerg prin ploaie dupa o copilă afurisită, nici nu știu de ce am venit dupa ea, trebuia să plec dracu acasă.
Fug dupa ea și o prind de mână, încearcă să riposteze dar nu are șanse  prea mari de succes, Doamne, zici că e sălbatică. Acum ar fi frumos să o vadă cineva cum se zbate în brațele mele, ar iesi o poză de toată splendoarea cu mine pe prima pagină cu un titlu la fel de minunat " Logan Brown agresează o fată in mijlocul străzi", asta mi-ar mai trebui acum.

       — Darcy urcă dracu in mașina aia acum, țip furios la ea, fata asta mă  calcă pe nervi.

       — De ce? Nu vreau să urc in mașină aia cu tine!

       — Deci tot tu esti aia supărată  acum? Eu incerc doar să te ajut.

       — De ce nu aș fii? Din cauza ta colegi mei de la cafenea cred ca mi-o trag cu tine, și apropo care e treaba cu cartea de vizită , spune incrucisanduși mâinile, de ce nu ai vrut să achiți consumația până nu am venit eu?

       — Pentru că așa am vrut, și să știi  că nu ar fi așa rau daca ți-ai trage-o cu mine, ochii ei s-au mărit aproape că  ieșeau din orbite, a mârâit printre dinți și într-un moment de neatenție palma sa mi-a plesnit obrazul, socul de pe fața  ei era aproape la fel de mare ca al meu, cred că nici ea nu se aștepta să facă asta.

       — Esti un nesimțit fără scrupule Logan Brown, dar cred că știi asta.

       — Hai recunoaște că ti-a placut acel sărut iubito, știam că voi pune paie pe foc dacă spun asta.

       — Mai mult mi-ar fi placut să sărut  o broască decât pe tine, tâmpitule, răbufni ea.

       — Deci totuși ți-a plăcut având în vedere cele spuse de tine.

       — Nu am spus asta!

       — Ba da, ai spus ca ți-ar fi plăcut  mai mult să săruți broasca, dar nu ai negat faptul că nu ți-a placut sărutul  nostru, spun și îi fac cu ochiul.

       — Ești imposibil, acum dă-mi  drumul și lasă-mă să mă duc acasă!

       — Nu te pot lăsa să te duci acasă pe ploaia asta, așa că hai odată, oricat de mult mi-ar fi placut să o enervez trebuie să opresc această ceartă de copii deoarece stau in ploaie de câteva  minute bune și chiar am înghețat.

DEFECT /PauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum