Darcy
Intru pe holul scufundat în întuneric total, pipăi cu mâinile peretele pentru a găsi intrerupătorul dar din cauza beznei mă impiedic în propriile picioare lovind vaza în care se aflau florile artizanale aceasta căzând ,provocând un zgomot teribil și totodată spărgându-se. În capătul holului se aprinde o lumină și o zăresc pe Amanda înarmată cu un spray paralizant.
-Scuze, spun privind vaza spartă în zeci de bucăți ce s-au împrăștiat pe gresia de culoare mustarului.
-Ne e problemă, mai speriat nebuno, am crezut că a intrat un hoț în casă.
-Rămâi acolo mă duc să aduc o mătură.
Aprob scurt din cap și rămân în același loc, telefonul îmi bâzâie în buzunar de câteva ori așa că îl iau să vad cine mi-a trimis mesaj."Noapte bună!" Inima îmi bubie în piept și stomacul mi se strânge, un mic zâmbet apărându-mi pe buze, recitesc mesajul de câteva ori având aceleași emoții inexplicabile. Mâinile îmi tremură în încercarea de ai răspunde la mesaj în cel mai scurt timp posibil.
-Hei am spus să nu te miști! Tresar speriată scăpând telefonul din mână. Îmi duc mâinile la inimă din cauza sperieturi, apoi îmi privesc mobilul, Amanda se apleacă adunându-mi elementele telefonului de pe jos, râzând de neândemânarea mea.
-Ce te speri așa? Spune după ce îl asamblează, iau rapid telefonul din mână sa deschizând-ul, ignorând-o pe Amanda. Intru în mesaje și tastez mesajul pe care voiam să îl trimit, sub privirile suspicioasă ale Amandei.
"Mersi, noapte bună!"În scut timp primesc un alt mesaj.
"Poate ne vedem mâine!" Scot un mic chițăit și dau aerul afară atunci când observ că îmi țineam respirația.
"Desigur, ne vedem". Scriu inapoi emoționată.
Uit de cioburile de pe jos și sar pe Amanda, aceasta dezechilibrându-se, eu căzând peste ea.-Auzi! Ce ti-a venit?
Nu spun nimic și îi arat mesajul de la Logan, aceasta face ochii cât cepele la ecranul telefonului apoi se uită spre mine ingândurată.-Ce ar trebui să mai aflu?
-Mi-am dat demisia, am ieșit la o plimbare cu Logan, ne-am sărută, nimic important.
-Stai, stai, ia-o mai ușor! Logan? Sărut? Întâlnire? Ce? Puștoaico, ai multe de explicat. Adaugă ea sărind peste partea în care i-am spus că am demisionat, subiectul Logan îi se pare mult mai interesat și acum trebuie să mă aștept la un interogatoriu lung. Strânge repede dezastru pe care tocmai l-am creeat apoi îl aruncă la gunoi.
Merg după ea în bucătărie și mă așez pe un scaun, Amanda se așează pe scaunul de lângă mine fixându-mă cu privirea.-Vreau toate detaliile!
-Păi azi am fost la o întâlnire cu Logan adica sa oferit să mă ia de la cafenea așa că am acceptat, adică mi-a cerut să fim prieteni. Ne-am plimbat cu mașina vreo jumătate de oră, apropo conduce ca un nebun, iar după m-a adus până aici, trag o gură mare de aer după ce am turuit totul în viteză, îmi torn un pahar de suc pe care îl beau fără să respir deoarece îmi simțeam gâtul uscat.
-După ce am ajuns in fața casei, păi ne-am sărutat.
Amanda rămâne cu gura căscată la ce tocmai a auzit, o încruntătură îi se formează pe fața, îmi prinde o mână întra ei oftând puternic.-Darcy, nu vreau să îți stric entuziasmul, dar nu crezi că este cam ciudat? Adică ieri ți-a spus că toate sunteți la fel și vă îndrăgostiți doar de bani iar acum vrea să fiți prieteni...
CITEȘTI
DEFECT /Pauza
Teen FictionŞtiu, îţi este frică. Ştiu că te gândeşti că o să strici totul iar. Ştiu că ai vrea mai bine să fugi decât să laşi pe cineva alături de tine pentru că îți este frică că te va răni. Asta se întâmplă și cu Logan Brown un tânăr în vârstă de 27 de ani...