Adevarul doare!

54 6 0
                                    

Darcy pov:

Expiră zgomotos, așteptând un răspuns  din partea mea, dar parcă am rămas   fără voce, în momentul ăsta aș vrea să  dispar din mașină, minutele trec iar tensiunea dinte noi se resimte tot mai tare, tresar atunci când punul său lovește cu putere volanul, maxilarul fiindui încleștat.

       — Ai de gând să vorbești sau vei sta așa toată seara, se întoarce spre mine iar față lui pare atât de înfricoșătoare din cauza luminilor din bord.

       — Ce vrei să îți spun mmm?

       — De ce mai chemat dacă nu ai nimic de spus? De ce mai urmărit? Răbufi in cele din urmă.

Întrebări fără răspuns, una după alta iar eu rămân stană de piatră in fața lor, nu am niciun răspuns de oferit. Ce aș  putea să îi spun? Că m-am certat cu fratele meu din cauza lui, că el este motivul supărări mele și el nici nu observă asta. Normal că nu observă, este mult prea încrezut si preocupat să   îmi cere mie răspunsuri.

       — Mă întrebi pe mine de ce am făcut asta dar tu? De ce mai sărutat ca un nemernic ce ești apoi ai plecat? De ce mi-ai lăsat numărul tau de telefon?

       — Deci despre asta era vorba? Puteai să nu vi, puteai foarte simplu să mă respingi dar nu ai facut-o, eu ce aș putea să relatez din asta?

       — A, deci tot eu sunt cea vinovată? Nu imi vine sa cred ca el mă consideră pe mine oaia neagră, îmi îngust privirea la el și incep să țip. Ești un nesimțit, ți se pare normal să te săruți cu necunoscute, sau așa ești tu?

       — Ooo perfect, deci tu ești cea sfântă iar eu sunt dracu pe pământ? Minunat! Dar nu păreai așa sfântă când mă sărutai și sunt mai mult ca sigur că ți-a plăcut.

Chiar dacă avea dreptate in tot ce spunea nu aveam de gând să îi dau satisfacție și să recunosc asta nici in ruptul capului. Poate că pe el pot să îl mint dar pe mine nu mă pot minți, la dracu, am simțit acel sărut până in măduva oaselor. Iar cel de-al doilea a fost seismic, deși a fost unul forțat tot am simțit furnicături in tot corpul.

       — Eram beată prostule, și am crez- ,nu îmi pot găsi cuvintele pentru a termina propoziția, creierul meu s-a blocat, nu imi vine să cred că eram pe cale să îi spun o asemenea prostie. Il aud cum pufnește râzând și pe chipul său apare un rânjet.

       — Ai crezut ce, Darcy? Ai crezut că  m-am îndragostit sau poate... Cade pe gânduri pentru câteva secunde iar eu îl privesc atent așteptând in liniște să  văd dacă mai are ceva de spus. Poate tu te-ai îndrăgostit Darcy. Răspunde el apoi incepe să râdă zgomotos și se așează mai confortabil in scaun.

       — Draga mea, nu am timp de dragoste, dragostea la prima vedere este doar un mit.

       — Cine a spus că m-am îndrăgostit de tine, nemernicule? Huh auzi la el, eram beată iar tu ai profitat de asta.

       — Cum spui tu, putem să încheiem acest subiect, oricum nu am chef să mă  cert cu o necunoscută! Oricum așa  sunteți toate, va îndrăgostiți doar de bani, spune ultima parte mai încet și și-a dat ochii peste cap.

        — Crezi că m-as îndrăgosti de tine doar pentru că ai bani, esti patetic, află că nu dau nici doi bani pe tine, îi spun aproape urlând la el, dacă tot crezi asta de ce ai mai venit după o necunoscută care umblă după bani tai?
       
        — La dracu, tu mai chemat femeie nebună, marâie nervos la mine, aș fi vrut acum să il dau dracu și să îi închid gura aia, dar mi-am mușcat obrazul pentru a mă controla deși sângele îmi  clocotea in vene.

DEFECT /PauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum