Нивото на енергията ми беше под нулата. Бях нещо повече от изтощен. Магията ми едвам мъждукаше. Цялото ми тяло беше схванато, и чувствах мускулите си толкова безполезни.
Мракът беше завладял всичко наоколо. Ако не бяха няколкото светещи улични лампи, чиято светлина едвам мъждукащи, сигурно нямаше да виждам собствените си ръце.
Мразех от дъното на душата си проклетите Конници.
Отвратителни създания.
Как бяха минали толкова голямо разстояние без никой от смъртните да усети присъствието им?
Само при мисълта за това главоболието ми се усили.
Билките, които Ариана ми беше дала бяха намалили болката, но все още се усещаше едно глухо пулсиране, разпростиращо се из цялото ми тяло.
Лис и Риа разказаха играта на чудовището за отрицателно време.
Не можех да се обърна, но бях сигурен, че Карина и Аксел се справят не по-зле с Бродниците.
От мисълта за Лорън обаче ми призляваше.
Можеше да пострада много сериозно, оставена сама.
По-късно щях сериозно да си поговоря със Сам. Не биваше да я оставя сама. Въпреки,че той нямаше голям избор.
Последният път когато хвърлих поглед към нея, я бяха наобиколили трима бродници и тя се справяше доста добре с единия от тях.
Не че не го очаквах.
Юмрукът и се бе оказал доста силен. Опитвах се да не мисля за случилото се в колата, но подивелият и поглед постоянно изскачаше неканен в съзнанието ми.
Съзнателно или не, я провокирах през цялото време и вътрешно знаех че ще се стигне до този момент. Особено след онази плесница на покрива.
Но...просто...не бях подготвен да реагирам на яростната и атака.
Инстинкът надделя и я ударих.
Не можех да проумея как функционира това същество.
Толкова много ме объркваше.
Беше до толкова умопомрачена, че ако не бяха дошли Конниците, щях да се превърна в мазно петно върху кожената тапицерия в колата.
Притесняваше ме факта, колко бързо се учеше да си служи с магията.
Унесен в мисли за нея не бях отбелязал, че битката е приключила и всички чудовища са мъртви.
ESTÁS LEYENDO
The Dark Castle
FantasíaКакво ако зъл владетел се готви да унищожи света? Какво ако единственият човек, който може да го спре, е мъртъв? Какво ако последната надежда се крие в едно, изчезнало от лицето на земята, дете? ˜"*°•.•°*"˜ Светът е притъмнял... Вятърът вие и мълни...