Bölüm 1

88.6K 3.7K 1K
                                    

Gönül oturduğu sandalyesinde hareketlendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gönül oturduğu sandalyesinde hareketlendi. Karşısındaki kuzeni Ayşenur'un şişkin göbeğine masmavi gözlerini dikti. Önündeki limonatadan yudumlarken "Hadi söyle. Bir şey söylemek istiyorsun." diyen Ayşenur ile derin bir iç çekti.

Gönül söylemekte çok kararsızdı fakat söylemesi gerekiyordu. O onun kuzeniydi aynı zamanda en yakın arkadaşıydı. Antalya'da büyüyen genç kadının pekte fazla arkadaşı olmamıştı. Üniversite okumuştu fakat şu an işsizdi. Okul hayatı boyunca da kuzeni ile anlaştığı gibi kimseyle anlaşamamıştı.

"İki gün önce Ozan'ın annesi geldi."dedi Gönül çekinerek.

"Aa hangi dağda kurt ölmüş?"

"Ozan yabancı bir mankenle yurtdışında yaşamak istiyormuş fakat o istemiyormuş. Ozan'ı evlendirmek istediğini söyledi." dedi Gönül.

Ayşenur'un bakışları anında değişti. "Hayır hayır bana seni gelin olarak istediğini söyleme."

Gönül sessiz kalınca genç kadın düşündüğünde haklı olduğunu anladı. "Nasıl ya? Bu saçmalık! Oğlu aptalın teki." diyerek sinirlenen Ayşenur'u arkadaşı sakinleştirmeye çalıştı.

"Sakin ol. Bebeğine bir şey olacak şimdi."

"Kabul etmedin değil mi?"

Gönül gözlerini kadından kaçırdığında "Gönül beni deli mi etmek istiyorsun? Nasıl kabul edersin bunu?" diye bağırdı.

"Sakin ol lütfen. Ben ancak o da beni severse bunun mümkün olabileceğini söyledim." dedi Gönül.

Ayşenur biraz sakinleşip göbeğini okşadı. "Sakın Salih'e söyleme. Duyarsa çok sinirlenir. Ozan'a çok dargın biliyorsun."

"Eninde sonunda duyacak."

"Peki güzel arkadaşım o adamı nasıl aşık edeceksin?"

"Bilmiyorum. Belki benim farklı olduğumu anlar."

Ayşenur sesli bir kahkaha attı. "Hahaha masalın içinde yaşıyoruz zaten bizde. O salak mı anlayacak?!"

"Ozan'a salak deyip durma. O benim sevdiğim adam." dedi Gönül somurtarak. Ayşenur onun neyini sevdiğini hala anlayamıyordu. Sanki Ozan onda saplantı gibiydi. İnsan hiç konuşmadığı birini nasıl sevebilirdi?

Gönül derin bir iç çekti. Her şeyi baştan anlatsa iyi olurdu. Genç kadın sürekli olarak Antalya da yaşıyordu. Annesi ve babası çok küçükken vefat ettiği için ona anneannesi ve dedesi bakıyordu. Çocukluğundan beri bu böyleydi.

Ozan ve ailesi yazdan yaza gelip, karşılarındaki yazlıkta kalıyorlardı. Ona olan sevgisi çok küçükken başlamıştı. Yıllar geçmiş ikisi de büyümüştü. Lise çağına geldiklerinde Ozan'ın her yaz farklı bir sevgili ile yazlığa gelişini izlemişti. Ozan ne kadar onu tanımasa da Ayşenur'un eşi Salih'i çok iyi tanıyordu. O ikisi resmen kankaydı. Üniversite geldiğinde ise hiç beklemedikleri bir şey oldu.

Gündüz Güzeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin