Bölüm 16

55.6K 3.3K 374
                                    

Gönül bedenine tam uyan kıyafetini düzelterek arabadan indi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gönül bedenine tam uyan kıyafetini düzelterek arabadan indi. Giydiği mavi uzun elbise gözlerini daha çok ortaya çıkarmıştı.

Arabadan inip Ozan'ın yanına gelmesini bekledi. Genç adam çok bekletmeden yanına geldi ve sıcacık iki el buluştu. "Sakin ol, ben yanındayım." diyen Ozan ile tuttuğu nefesini verdi.

Burası çok ürkütücü duruyordu. Önlerinde uzanan kırmızı halıya adım attıklarında yol boyunca dizilen gazete, televizyon çalışanlarının flaşları ve kameraları onlara doğru döndü.

Ozan'a seslenip duruyorlardı. Ozan ise hiçbirine cevap vermiyordu. En sonunda kırmızı halıda herkesin durduğu yere gelip elini Gönül'ün beline yerleştirdi. Birlikte gülümseyerek güzel bir poz verdikten sonra galanın olacağı binaya girdiler. Zor kısmı atlatmışlar mıydı?

Gönül'ün resmen nutku tutulmuştu. Konuşamıyordu. Dışarıdaki insanlar bir yana içerideki insanlar onu şoka uğratıyordu. Resmen burası ünlüler geçidiydi.

Bir an Ozan'ın da ünlü olduğunu unutmuştu. Genç adam selam verenlerle el sıkışarak ilerliyordu. Aynı zamanda Gönül'ü tanıştırıyordu.

Bugün kendi aralarında verilen sözü göstermek istercesine ikisi de gümüş bir yüzük takmıştı. Bunu elbette Ozan düşünmüştü. Böylesi daha iyiydi. Daha rahat hissediyordu.

Herkesin bakışları onun üzerindeyken şimdi herkes merakla Ozan Özsoy'un yanındaki güzel kadına bakıyordu. Ozan ilk kez bir gala gecesine bir kadın ile gelmişti.

"Ozan, hanımefendi haberlerdeki itirafın sahibi mi?" dedi Gönül'e göre türk sinemasının duayenlerinden biri olan adam.

Genç adam Gönül'ü daha sıkı sarıp "Evet. Sevgili sözlüm Gönül." dedi.

Gönül mutlulukla adamla el sıkıştı. Çok heyecanlanmıştı. Buradaki herkesi anca televizyonda görmüştü. Şimdi hepsiyle tanışabilirdi.

Gördüğü kişi ile şok geçiren Gönül "Ozan." dedi heyecanla.

"Efendim?"

"Şuradaki Kıvanç Tatlıtuğ mu?"

Ozan kadının gösterdiği yere doğru baktı. "Evet o yanındaki de eşi."

"Tanışalım mı? Ne olur, ne olur."

"Biz zaten tanışıyoruz. Bu kadar istiyorsan tanıştırayım, gel benimle." dedi Ozan.

Kadının elini tutup arkasında sürükledi. Kıvanç Tatlıtuğ'un yanına gelince önce adamla el sıkıştılar. Ardından Gönül'ü tanıştırdı. Genç kadın hala inanamasa da çok mutlu hissetmişti. Eşi de yakından çok daha güzeldi. Aşk gerçekten garipti. Aşkı kimde bulacağını kimse bilemezdi.

Kıvanç Tatlıtuğ'dan sonra Ozan gala için fotoğraf çekim alanına ilerlerken Gönül onu masaların birine oturarak beklemeye başladı. Tüm film kadrosu birlikte fotoğraf çekilip, kendilerini çeken kameralara filmle ilgili bilgi veriyordu.

Gündüz Güzeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin