Kabanata 24

2.6K 77 2
                                    

Kabanata 24

Yours

The feeling's like adding a fuel to the fire in different circumstance. I was on fire, and his kisses, touches and moans fuels the passion that made me just shut my eyes and let him do the honor of enslaving me in his arms.

Hindi ko alam kung saan ko ibabaling ang aking ulo sa tuwing gumagalaw ang kaniyang labi sa parteng iyun ng aking katawan. I have never been kissed, touched and seen down there, siya pa lamang.

"Radar!" I shut my eyes when I feel that spasm again. The pleasure is too much to handle.

He licked all my juices before he finaly climed up and kissed me. Nalalasahan ko pa sa kaniyang bibig ang lasa ng kakaibang bagay na iyun. I'm not purely innocent, I know about sex and I've seen porns but I never thought that the feeling would be as good as this.

He planted soft kisses on my lips, patak patak lamang iyun at naririnig ko na rin ang mabilis niyang paghinga. Even mine isn't normal, it feels like I run a marathon.

His soft kisses went on my cheeks on my jaws and earlobes. He's teasing it, biting slowly and kissing it again.

"You're fucking delicious." He whispered.

Namumugay ang mga mata ko siyang tinignan. His eyes screaming for passion as well, sa kaniyang mga mata pa lang ay tila hindi ko na siya kaya pang pigilan.

He claimed my mouth for a kiss, mabilis at mapusok. He kissed my neck and pinned my both hands above my head.

I gave him access by tilting it to the adjacent side from where he is kissing me. Medyo kinakagat pa ang aking collar bone bago tuluyang itinaas at hinubad ang aking bistida.

The only one covering me is my red brassiere. My chest is pounding. Taas baba ang aking dibdib habang dinudungaw siyang hinahalikan ang aking cleavage. His eyes were shut while kissing my chest, slightly licking it and sucking. I don't know what he is doing but the feeling is good as before.

Panibagong init ang naramdaman ko sa aking pagkababae, it's throbbing for more and I wanted more.

He unhooked my bra and freed my boobs, I'm officially naked while he's still fully clothe. Nanginginig ang aking kamay na tinatanggal ang mga butunes ng kaniyang polo shirt, I wanted it out my sight now!

"Ohh ghod, baby." He chuckled at siya na mismo ang naghubad noon sa kaniyang katawan.

I glared at him and pouted. Nahiya ako dahil tinawanan niya ako, hmmp!

Nawala ang panandaliang hiya ng idinikit niya ang kaniyang katawan sa akin. His pants is a bit harsh for my feminine but it send some unexplainable pleasure as well.

I tried to move my hips up, wanting more of this hard thing inside his pants.

He groaned, "uhh..behave or else I can't take everything slow," he whispered on my neck.

Inilayo ko siya ng kaunti sa akin at pilit na inaabot ang kaniyang sinturon. I want to see what's inside.

"Come on..baby relax, " I pouted when he's smiling and groaning at the same time habang hirap na hirap naman akong tanggalin ang kaniyang sinturon.

When I succeeded, I pulled it down. He chuckled and helped me remove his pants off him leaving his boxer with a mountain like bulge down there.

I look at him, eyes to eyes. Slowly, I touched his bulge na ikinabaon niya sa kaniyang mukha sa aking leeg.

His throbbing member is too huge in my palms. Hindi ko pa nga inaalis ang boxers! Paano na kaya kung wala na iyun?!

His hands massaging my boob while moaning on my neck.  Hinahaplos at dinidiin sa aking kamay ang kaniyang alaga, instead for it to relax, ay mas lalo pang nagalit.

Caught By The Pervert (Completed)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon