,,Deidara je vyhozen? Proč?! To já bych měl mít padáka né on!" Rozkřikl se Naru. Saika se na něj pohrdavě usmála. ,,Já ti říkala, že ses měl omluvit. A teď za to trpý tvůj starostlivý starší bratr...., jaké to neštěstí chudák Deidara." V hospodě bylo ticho. Každý věděl, že Saičina slova neznamenala lítost, ale povýšenost a krutost. Nikdo nevěděl jak si stím bratři poradí. Ale nic jim do toho nebylo. Už roky se ty dva snažili dostat do davu, aby nevičnívali, takže jim bylo jedno, jestli nebudou mít co jest, aspoň se naučí, že být sám sebou, je na nic. ,,Alé.... Mohla bych ještě změnit názor Naruto. Stačí jen když se tomu pánu hezky omluvíš a vše bude jako dřív. Možná...." Řekla lstivě. Naruto byl v depresi. Když se mu omluví, bude po něm chtít, aby se s ním vyspal a on nebude moci odmítnout, ale když to neudělá Deiie vyhodí. Nakonec když se chystal kývnout, Dei ho zastavil. ,,Saiko-san myslíte, že tak můžete někoho vyhodit?" Zeptak se Deidara. Paní Saika se začala naparovat. ,,A proč by né? Jsem přece vaše šéfová a můžu si dělat co chci a kdy chci." Řekla. Dei se na ni mile usmál. No nebezpečně mile. ,,Saika-san přestaňte hrát to divadélko. Oba moc dobře víme, o co tady de." Paní Saika si však stále stála na svém. ,,Vůbec netuším o čem to mluvíš a vůbec..... proč si s tebou povídám. Vždiť ty už pro mě nepracuješ, si nezaměstnaná osoba!" Pověděla a škodolibě se smála. ,,Ale můžu zařídit opak, stačí když se tvůj bráška půjde omluvit a tím myslím, že udělá přesně to co chce, alespoň se nebudeš trápit s tím svým "poprvým", viď Naru." Řekla a nechutně se u toho usmívala. ,,Ale mám tu i třetí možnost. Když oba dva zapadnete do davu a řeknete svému milovanému otci, ať přestane s těmi nesmysli o zlepšení budoucnosti. Může te tady pracovat a co víc dokonce vám i zvýším plat. No není to férová nabítka?" Vysmívala se jim. Moc dobře věděla, že to neudělají. Jen si s něma pohrávala. Jenže nastal zvrat. Deidara se totiž pořád ďábelsky usmíval, až z něj šel strach. ,,Saika-san" Řekl až nebezpečně a pomalu se k ní blížil. ,,Moc dobře víte, že tahle hospoda krachuje a jediné co jí drží při životě, jsme my. Takže buď te tak laskavá a přestaňte mého bratra vydírat......" Z Deidary šel strach. Ještě nikdy ho nikdo v hospodě takle neviděl. ,,Ale jestli opravdu tolik stojíte na svém, tak můžeme klidně odejít, že Naru?" Naruto se zmateně podíval na Deiie, ale když viděl s jakým odhodláním a přesvědčením to říkal, tak jen odkýval hlavou, že ano. Tohle Saiku vyděsilo, až tak, že začala koktat. ,,T..t..t...to ne..nemůžete! Vž..vždiť za chvíli příjdou daně! Čím je tak zaplatíte?! Slyšíte?! Nikdo kromě mě vás ještě nikdy nepříjmul! Nemáte kam jít!" Rozkřikla se na něj, jenže Dei to myslel opravdu vážně. ,,Jak zaplatíme daně, se vás vůbec netýká. Však mi už si nějak poradíme viď Naruto?" A jak řekl, tak i udělal. Společně se oba bratři vydali k východu. Naruto měl, ale pořád depresi. ,,Jsi si tím jistý Dei-niichan? Vždiť měla celkem pravdu." Dei se na něj usmál." Neboj se." Řekl a začal počítat. ,,Tři....dva....a"
,,P...počkejte!" Vyběhla za nimi Saika. ,,J...já to tak nemyslela, jen jsem žertovala, žertovala." Začala blekotat. Deidara se na ni otočil a propaloval jí pohledem. ,,Taktže to to je vaše omluva? Dost mizerná řekl bych." Saika-san si jen něco naštvaně mumlala za bradu a pak se omluvila. ,,M..moc se omlouvám Naruto-kun... Bylo to odemě necitlivé a kruté, doufám, že mi odpustíš...." Na to ji Deidara odpověděl. ,,To ušlo, ale ještě si něco ujasníme...." Řekl a naklonil se k ní, aby jí něco pošeptal. Nikdo ani Naru je neslyšel, ale viděli jak tvář paní Saiky zčervenala. Pak se od ní odtáhl a mile se na ni usmál. ,,Takže aby jste te pochopila, budete mému bratrovi zas vyhrožovat a celá vesnice se dozví toto vaše tajemství." Na to červenajíc Saika-san zakývala hlavou, že rozumí a odešla zase do kuchyně. Naruto si myslel jen toto.
,,Dei-niichan je opravdu úžasný!"
ČTEŠ
(Pozastaveno do roku 2022) Pravý dědic
FantasyPříběh o lásce, prokletí a krutosti.... Je jen na vás, zda se vydáte po stopách magie a poslechnete si dávný příběh, který změnil osud dvou obyčejných bratrů......