9. Deidara má padáka?!

90 9 3
                                    

Naru začal rozdávat piva a Deidara je čepoval. Opilci si furt něco mrmlali pod vousy. Teď ještě nebyli moc opití, ale když jsou, tak se to pořádně rozjede. Nemáte tušení, co všechno se tady děje. Dei se podíval na Naruta a musel se usmát. Už se zase hádal a nebál se i někoho praštit. ,,Už je to zase on." Zašeptal, ale pak se to stalo... Nějakej blbec plácl Naruta přes zadek a přemlouval ho, aby s ním strávil noc. Byl tak neskutečně opilej, páchlo z něj a pořád ho ošahával, a ktomu aby toho nebylo málo, Saika jejich šéfová ho propalovala pohledem, takovým který říká, zkus to a končíš. Naru se zoufale podíval na bratra. "Co mám dělat?" Ptal se ho pohledem. Dei mu pohledem odpověděl. "To je v cajku! Ukaž mu, kdo je Uzumaki Naruto!!" Bratři Uzumaki se totiž dokázali domluvit jen pohledem. Saika se povýšeně podívala na Deidaru. ,,Vypadáto, že se Naruto už konečně uklidnil. Tenhle zákazník sem chodí každičký den a díky němu se můj fond dostatečně zvýšil." Deidara jen protočil očima. ,,Ale ty vypadáš v klidu. Což pak se o něj vůbec nebojíš?" Dei se na Saiku usmál a řekl. ,,Jste si opravdu jistá, co to znamená být Uzumaki?" Zeptal se Deidara a Naruto se mezitím zářivě usmál na opilce a podal mu tácek s pivy. ,,Znamenáto, že se tak snadno nepodrobíme." A jak to dořekl, ozvala se rána. Naruto totiž tomu opilci vrazil takovou facku, že se třikrát otočil. Všichni na něj vyjeveně hleděli. Naru si zas vzal tácek a s úsměvem poděkoval. Dei se s pýchou podíval na Naruta. Byl hrdý, že udělal to co bylo správné. Jenže štěstí netrvalo dlouho. Paní Saika soptěla. ,,Uzumaki Naruto ke mě!" Zakřičela a Naru se šouravým pohybem odebral k ní. Hned co u ní byl i druhý bratr spustila. ,,Jak se jen opovažuješ?! Tohle byl velice důležitý zákazník a tys mu vrazil?! Chceš snad, aby jsem vás vyhodila?! Jdi se mu omluvit a prokaž mu úctu!" Rozkřikla se na něj. Dei dal ruku na Narutovo rameno a usmál se. Jako by věděl nad čím přemýšlý a snažil se ho povzbudit. ,,Ne." Odpověděl Naru. ,,C...co?" Oplatila mu zmatená paní Saika, nejspíš si myslela, že by neodporoval. ,,Seš si tím jistý? Jestli to neuděláš, tak vás oba vyhodím!" Zakrákorala. Jenže Naruto svá slova nezměnil. ,,Říkám ne." To už paní Saika připomínala sopku. ,,Tak fajn! Říkal sis o to Deidaro Uzumaki jsi vyhozen!"

Chtěla bych se omluvit, že to vyšlo po tak dlouhé době, jenže v mé blbé palici se nic netvořilo. Viděla jsem bílý papír a nic! Slibuji, že se pokusím dnes napsat další kapitolu jako omluvu, kde se navíc dozvíte první zmínku o Uchihů. Děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouvám.

(Pozastaveno do roku 2022) Pravý dědicKde žijí příběhy. Začni objevovat