Karsu - Jest oldu
Ablam haklıydı, benim burada ne işim vardı. Bildiğin evlenmeye dünden hevesli gibi adamın elinden tutup ardıma dahi bakmadan buraya gelmiştim. Elbette onunla evlenmek istiyorum onu da çok seviyorum ama bu yeterli miydi? Adam bildipun bebek için evlilik demişti. Hayır, burada kalmayacaktım. Ablam bana ne yapacağım konusunda fikir verirdi.
Oturduğum yerden kalkarak verdiğim karardan emin şekilde odadan çıkmıştım. Kartal'ın odasına geldiğimde kapıyı bir kez tıklatıp içeriye daldım. Kartal üstüne tişörtünü geçirirken bana döndü. Bende onunla burada sarılıp uyumak istiyorum fakat bu adam gerçekten duygusuz.
"Ben eve gitmek istiyorum."
"Sen zaten evindesin Lina, burası bizim evimiz..." Yanıma usulca geldiğinde sakın yelkenleri indirme diye iç geçirdim. Kartal ellerimden tutup gözlerimin içine baktığında ona dudak büzmek istemiştim.
"Hayır, burası benim evim değil ben ablamın yanına gitmek istiyorum. Biz evlenene kadar da orada kalcağım."
Onun yanında yelkenleri indirip çocuklaştiğım için kafamı duvarlara vurmak istiyorum." Sen gelsene şöyle bir..." Kartal beni yatağına oturttuğunda kendisi de oturdu. "Ben seni buraya keyfimce getirmedim Lina, sen bebeğim yanımda olun güvende olun istiyorum"
"Hayır, sen yalnızca ben ne istersem o olsun istiyorsun. Ben senin kapatman falan olmak istemiyorum Kartal, aslında bana seninle bebek için evleniyorum dediğinde arkama dahi bakmadan kaçıp gitmem gerekiyordu."
"Şimdi anlıyorum senin derdini, sen bu yüzden bir anda değiştin. Lina beni hâlâ tanıyamadın mı ben bir bebek için evlenecek bir adam mıyım?"
"Bana öyle söylediğine göre evet, öyle bir adamsın."
"Ben uzan konuşmayı birilerine uzan uzadiya derdimi anlatmayı seven bir adam hiç olmadım Lina. Yine de sana oturup derdimi anlatıyorum. Ama ne hikmetse anlamamakta ısrar ediyorsun." Şimdi de kıt beyinli mi olmuştum, beni eve götür diyerek kalacaktim ki mani oldu.
"Madem anlamadın aç kulaklırini iyi dinle. Bir daha anlatmayacağim. Seni bu eve işe aldığımda hayatıma küçük bir yanlış anlaşılmayla girmiş oldun. Sonra bir şekilde bana tutulduğunu fark ettim. Bu yüzdende seni en bastan beni sebme diye uyardım. Sense bu konuda ısrarırciydin aşkına karşılık bekliyordun. Dünya üstünde her aşk karşılık bulmuyor Lina, sen uzaktan sevmeyi bilmedin bu yüzden de..."
"Şimdi suçlu ben mi oldum?"
"Önce dinlemeyi öğren. Sana benden uzak dur dememe rağmen bunu başaramdın sonra fark ettim ki bende boş değilim. En azından senden hoşlanıyordum. Ilk birlikteliğimiz beklenmedik olsa da ben sabah uyandığımda sana sırt çevirmedim tam aksine ellerinden tutup deneyelim dedim."
"Bunları bildiğimi biliyorsun."
"Lina ben çok ciddiyim. Sen bana yalan söylemekle kalmayarak beni aldattın. Ben sana o itlerin babamı, kız kardeşimi katlettiklerini söyledim. Benim annem dayanamayarak canını kıydı. Aradan çok geçmeden de dedemi kaybettim. Geriye bor tek Raşit kaldı, eğer o da olmasa çoktan kafama sıkmıştım."
"Kartal üzgünüm sen sevdiklerinin derdine düşmüşken bende senin derdindeydim. Katil olmanı benden uzak düşmeni istmedim." Kartal'ın gözleri yeniden sinirden parlarken yara izi yine belirginleşmişti.
"Lina ben yemin ettim. Dinime kitabıma yemin ettim. Büyük yemin ettim. Seni iki cihan bir araya gelse de seni affetmeyecektim. Sen benim büyük yeminimi yutturdun. Bir şey oldu ve yeniden bir araya geldik ve sonra ne oldu biliyor musun? Tam oldu derken sen yine aynı hataya düştün. Sen beni yine yari yolda bıraktın bunca şey olmuşken bana trip atman çok mu normal beni bırakıp gitmek istemen doğru mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA İZİ 🚬 BIZE SEN KALA 2
ActionAşk kader gibidir Lina, ondan kaçamazsın!. Unutma... Kalp her zaman imkânsıza âşık olur.