"Hadi ama Kartal, bu evde Raşit kardeşim dediğin adam var. Ona da mı güvenmiyorsun bana çok iyi bakacaklar bundan eminim. Lütfen sende yersiz endişelerini bir kenara bırak."
"Lina ben sizi kendi gözümden dahi sakınacağıma dair söz verirken sen bana sakinlikten bahsediyorsun." Etrafta bir düzine koruma olmasa sarılıp gönül alcağımda yapamiyordum.
"Nikaha kadar Kartal, hem bak bütün işlemlerimizi hallettik yakında evleneceğiz."demiştim. Bugün yorulsakta her şeyi halletmiştik geriye yalnızca birkaç şey kalmıştı.
"En azından geceleri yanımda olsan sabahları ben buraya kendi ellerimle bırakırım." Elimi istemsizce yüzüne götürdüğümde Kartal elimden tutarak indirmekle kalmayarak keskin bakışlariyla adamlarına baktı.
"Yanlızca çok kısa süre ayrı kalacağız. Hadi içeriye girelim de ablamla yüzleşelim." Elinden tuup çekiştirdiğim adamlarına bir şeyler söyledi. Sen uyarmasan onlarda zaten aptaldı. Kapiya gelince zili çalıp ona sakin kal dedim.
"Ben zaten sakin biriyim Lina, beni delirten insanlar..." Tabi kesin dediğimde kapıyı Raşit açmıştı. Hemen ardında küçüğümü görünce onalri ardimda bırakarak içeriye girip kolarimi açtım.
"Canım Liyam gelmiş..." Tam yeğenimi kucağıma alacaktım ki Kartal'ın uyarı dolu sesiyle birlikte yalnızca yanaklarından öpüp ellerinden tuttum.
"Keşke erken gelseydiniz beraber yemek yerdik."
"Biz yemeğimizi yedikde geldik. Ne hikmetse Lina Hanımın iştahı fazlasıyla açık ne görse istiyor."
"Sen beni mi gammazliyorsun yoksa yediklerimde gözün mü var?" Kartal ve Raşit otururken beni bırakan Aysima "Anne bak canım Liyam geldi." Demişti. Ablam da kızının elinden tutarak bizde doğru yürüyerek hoş geldiniz demişti.
"Hoş bulduk Pelin, nasılsın?" Ablam iyiyim dediğikten sonra bana bakarak "Kalan eşyalarını almaya geldiysen gidip hazırlayabilirim."demişti.
"Hayır Pelin, nikaha kadar Lina sizinle beraber kalacak tabi sizde kabul ederseniz."
"Lina bizim kardeşimiz Kartal, istediği kadar kalabilir." Ablam kahve yapacağım diyerek gittiğinde bende peşi sıra mutfağa gittim. Ablam sesli şekilde kahve bardaklari hazırlarken bir güç konuşmaya başladım.
"Ablacım bana hala kızgın mısın? Biliyorum hata yaptım hamile kalmamam gerekiyordu ama oldu bir kere elimden ne gelir..." Ablam işini bırakıp bana döndüğünde bana uzun uzadıya nutuk çekip gerisini geceye saklıyorum diyerek bana kollarını açtı. Bende o huzur dolu kollarına girerek beni affet demiştim.
Herşeye rağmen mutluydum. Eger çok sanşlıysam yeğenim gibi harikulade bir kızım olurdu. Ablamla barışınca içeriye mutlulukla girdim. Sevincimi gören Kartal ise bana göz kırpmışi. Kahveler içilip nokah hakkında konuşulduğunda Kartal gitme vakti diyerek ayarlanmış bende kapiya kadar eşlik etmiştim. Kartal yanağıma buse bırakarak kedinize iyi bakın demişti.
Salona girdiğimde Raşit uyuyan küçüğümü kucağına alıp yukarıya çıkmıştı. Ablam da bana fikir vererek elimi karnıma koyup bebeğime hoş geldin demişti. Ertesi gün her şey daha güzeldi. Kartal nikâh elbisesi diktirilmesi için birilerini göndermiş bende hemen onu arayarak teşekkür etmiştim. Aysima özenerek kendine de elbise diktirmek istediğinde Raşit benimle kızım sende daha güzel olacaktı diye uğramıştı.
O gün öyle geçerken Kartal bizi görmeye gelmedi. Ikinci gün elbise dikimi için nerdeyse her şey bitmiş gibiydi. Uzun olmasi hoştu da Kartal ön dekoltesini görünce sinirlenecek gibiydi. Her şey bitti derken Kartal gelerek bir yere gideceğiz diyerek beni eve getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA İZİ 🚬 BIZE SEN KALA 2
AcciónAşk kader gibidir Lina, ondan kaçamazsın!. Unutma... Kalp her zaman imkânsıza âşık olur.