Evet bu oydu. Yani galiba oydu. Gözlüğüde var. Bu kesin o. İyide Selva olan olmuş daha ne araştırıyosun ya! Oysa o! Napıcaksın? Al kendi kendimede konuştuğumu göre deli raporumu alsam tam olacak. Delisin sen Selva! Tamammı delisin! Kendimede itiraf ettiğime göre artık gözüm arkada kalmaz!
-Ablaa! Artık bin arabaya seni bekliyos.
Sümeyye'nin bana seslenmesiyle rezillik modumu açmış bulunmaktayım! Ah ne harika! Hemen daha fazla oyalanmadan arabaya bindim. 10-15 dakikaya gelmiştik. Vera'nın abisi Vera'ya uyarıcı sözlerini söyledi
-Vera! Bak işiniz bitince beni ara hemen! Oyalanmadan alışverişinizi yapın, çıkın dışarı. Bende buralardayım. Hadi Allaha emanet olun.
Vera'da onayladıktan sonra alışveriş merkezine girmiş bulunuyoruz. Ben burda kafayı yemez, yada kaybolmazsam iyi. Önce küçük bir mağazaya girdik. Yani küçük dediysem, diğerlerinden küçük anlamında yoksa buda bayağı bir büyük. Bu mağazaya girer girmez geri çıktık. Ya, yavrum evladım fiyatları bukadar uçuk yapmak zorundamısınız siz? Vera ile Beyza hâlâ söyleniyordu.
-Ya ben buna kocaman bir Oha çekerim Vera. Bune ya?
- Bende buna kos kocaman bir Oha çekerim. Ya bir parça elbise, -hatta elbise güzel bile değil- 500 tl nedemek ya?Düşünüyorumda acaba bu elbiseleri alan gerizekalı varmıdır?
Bende onları sakinleştirmek amaçlı bir yandan yürüdüğümüz yerde, bir yandan da konuştum.
-Sakin olun kızlar! Nasıl olsa biz kendi paramıza uygun şeylere bakıcaz. Bulabilirsek tabi. Ama gerçekten söylüyorum ki eğer birşey bulamazsak, ben burda nefessizlikten ölücem. Buranın havası beni çok bunalttı. Sümeyye'de halinden memnun değil bahanesini uyduramiycam, çünkü oda gayet memnun gözüküyo. Ya bide annem gitmişken Sümeyye'yede bir elbise alın demişti. Nasıl bulacaksak bilmiyorum.
Deyip, sıkıntılı bir nefes verdim. Kızlarda beni sessizce dinlerken bir mağazaya girmiştik bile. Burası öncekinden biraz daha iyi gibiydi. En azından fiyatları iyiydu. Bu iyi düşüncelerimden ayrılmam uzun sürmemişti malesef.
-Ya Allah aşkına Selva, şuna bakarmısın? Yada vazgeçtim be gardaş bakma. Ya ben bu elbiseleri giyecek kadar aptalmıyım sence? Bunu bizim Gaziantep'te ki akrabamız Sude bile giymez ya.
Beyza'nın gösterdiği elbiseye bakınca yüzümü buruşturdum. Yani buna elbise denmezki BACIM YA. Sude deyince anlamaz gözlerle Beyza'ya baktım, oda boşver dercesine elini salladı. Bende çok üstelemedim zaten. Çünkü ne gibi birinden bahsettiğini anladım. Büyük ihtimalle çok açık biridir ki zaten bu elbiseyi eminimki açıklar bile giymeye utanır. Burdanda girmemizle çıkmamız bir olunca, başka bir mağazaya dua ederek girdik. İnşallah burda bulabiliriz. Çünkü alışverişten ölesiye nefret ediyorum...Bu mağaza fazlasıyla sade ve ucuzdu. Allahım sana şükürler olsun. Beyza ile Vera 'genç kız' katına, yukarıya elbiselere bakmaya başlayınca bende Sümeyye ile beraber bu kattaki,
'Kız çocuk' bölmesine gittik.Bu katta fazlasıyla, mavi , pembe, sarı renkli vardı. Allah'ımm. Şimdi buraya düşüp, bayılabilirim. Her nekadar alışveriş yapmayı sevmesemde, çocuk kıyafetlerine bakmaya bayılırım. Beş, altı yaş olan tarafa geçip bakmaya başladım. Gözüme bir elbise gözüktü. Ama bu çok tatlı ya. Uzun kollu, (e tabi bizim kızlarımızada bu yakışır) koyu ama bir okadarda güzel bir mavi renginde, yaka kısmında iki tane küçük cebi olan, ve ayağa kadar uzayan, dalga dalga, büzgülü bir elbiseydi. Ya ama bunun büyükler için olanı varmıdır? Neyse en iyisi bide Sümeyye giysin, öyle karar verelim. Elimdeki elbiseyle, az ilerde elbiselere bakan Sümeyye'ye doğru ilerledim.
-Sümeyye! Hadi gel ablacım, şu elbiseyi birtane deneyelim.
Sümeyye elimdeki elbiseye bakıp, ellerini sevinçle çırptıktan sonra sinirle, söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerle İmtihan
DiversosKapak: @bikudusgecesi ~belki yüzünüzü güldüren şeyler vardır ;)~ "..." "Eğer yaşım küçük, ben bu yaşta evlenmem diyorsan beklerim dee sen gözlüksüz göremiyomusun? " işte bu dediğine çok sinirlenmiştim ♢______♢ Roman tarzında bir hikaye inşallah oku...