2. BÖLÜM-Yolda bir kız gördüm

129 18 35
                                    


Abim içindeki herşeyi dökmüştü. Bende düşündüm aynı şeyleri abimle babam cihada gidecek babam sakal bırakacak annem de benim gibi siyah peçe takacak okadar güzel olurduki bunu düşünmek bile beni çok mutlu etmişti... Bu kavgadan sonra abim odasına gitti bende onun peşinden gittim. Üzülmüş olduğu çok belliydi. Ilk söze ben başladım:

- Abi iyimisin?

- iyim elhamdulillah kardeşim. Bu halimize hamd olsun. Bizim gibi ve bizden daha kötü aileler var.

- aynen öyle. Abi birşey diyeceğim. Benim bir hayalim var biliyomusun:)

- neymiş hayalin bakiim ;)

Hayalimi tekrar gözümde canlandırarak cevap verdim abime.

- ilk önce annemgilin hidayet bulması. Sonra böyle büyük ve güzel bir medresede yatılı kalmak orda ilim öğrenmek. Bak ne diycem abi. Hani burda gaziantepde bir medrese varya oraya gidebilsek çok güzel olmazmı?

- evet çok güzel olur ama işin ters bir yanıda var orası çok uzak ve anne baba denen kişiler var hapisiz ya hani

- aynen doğru söylüyorsun.

Konuyu değiştirmek için başka birşey açtım

-şştt abii

- he söyle yine aklında ne varsa

-şey diyeceğim senin ne hayalin var?

Biraz düşündükten sonra cevap verme tenezzülünde bulunmuştu elhamdulillah

- Benim hayalim Cihad beldelerine gidip savaşmak kafirlerin boyunlarını koparmak ve....Bana dünyadada ahirettede yoldaş olacak Saliha biriyle evlenmek...

- vaays güzelmiş. Bak ne diyeceğim bencede sen hemen evlen yaşın otuza yaklaştı yaşlanırsan kimse almaz seni hihiihi

- amma attın yavv. Yaşım daha 27 Bikere bu yakışıklılık ölene kadar sürer oyüzden sen kaygılanma.

Abimi sinirlendirmek hoşuma gidiyordu ama abim beni sinirlendirince çok kötü oluyodu oda beni sinirlendirince beni sinir etmeyi sevdiğini söylüyordu. gerçi abim biraz fazla sakin olduğu için hemen kızmazdı ama ters bir yanına gelirse ondan sinirlisi yoktur.

- abi birşey diyeceğim sen dedinya ilk önce cihada gitmek diye. Ya evlenmeden şehid olursan o nolacak.

- ha bak orası doğru ozaman ilk önce evlenirim sonra cihada giderim sonra eğer şehid olursam birde cennette 75 huriyle evlenirim nası fikir ?

-hahah iyiymiş ama önce hanımına sorman lazım bide bakarsın kıskanç çıkıyormuş ille bende senle cihada geleceğim diyomuş ozaman görürsün hahaha

- bende okadar kıskancını almam ozaman. Amannn Veraa sen gitsene bacım kapat konuyu.

- tamam tamam kapattım. Hadi beraber şu çöpteki akaid kitabimi alalımda ders yapalım mı?

- çöptenmi?? Annemmi attı yine. Tamam yapalım.

Böylece konuşmamız bitmişti bende gidip çöpten kitabımı aldım sonrada okumaya başladık...

BEYZA:
Sinavdan çıkmıştık ve sonuçlar yarın belli olacaktı. Aslında sınavım baya iyi geçmişti elhamdulillah ve bu son haftlarımdı eğer kalan son 10 sınavıda geçersem Ailemle beraber kayseri'ye gidecektik. Önce bir mezuniyet töreni olacaktı sonra hepimize hediyeler verilecekti...biz Kayseriye giderken bizimle beraber biri daha gelecekmiş.Biz götürecekmişiz erkekler medresesinden bir oğlanmış. Bu aralar etrafta çok fazla ajan olayları duyuyordum ve acaba buda onlardan olabilirmi diye çok düşündüm. Bugün herkes evlerine gidecekti iki gün sonra tekrar yatılı medrese olacaktı bende evde daha iyi sınavlara çalışabileceğimi düşündüm ve gerekli eşyalarımı toplamaya başladım beni babam alacaktı. eve yolculuk yarım saat veya bir saat sürecekti...

40 DAKKA SONRA
Babam beni medreseden almıştı ve eve yakınlaşmışken yolda bir kız gördüm bir evin önünde yatar bir vaziyetteydi ve ağlıyordu babamda bunu hemen farketmiş olmalıydı ki arabayı durdurdu bende hemen arabadan indim ve kızın yanına gittim benim yaşlarımdaydı ve elinde peçesi vardı biraz yırtılmıştı ve yüzüne takmaya çalışıyordu bende yere çömelerek kızın elinden tuttum ve kaldırdım peçesini taktıktan sonra sordum:

- Selamun aleykum iyimisin noldu sana neden ağlıyorsun?

- Aleykum selam birşey olmadı kardeşim alıştım ben artık bunlara Allah razı olsun Yardım ettiğin için

-Amin ecmain ama ne olduğunu anlatırsan daha fazla yardımcı olabilirim Inşaallah.

Derin bir iç çektikten sonra

-ozaman eğer müsaitsen kenara geçelim orada anlatayım...

Kardeşler inşaAllah her pazar günü bölüm atmaya çalışacağım. Eğer severseniz oy verip yorum atarak bana destek olmayı unutmayın. severseniz bende çok Mutlu olurum Allaha emanet olun :)

Hayallerle İmtihanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin