Anyeonghaseyo! Ni first time saya buat fanfic so kalau salah, maafkan saya ye... Enjoy my first fanfic 'Bawa Aku Terbang'
WATAK :-
KIM AH RA / ARA (KORANG)
LU HAN (BOYFRIEND ARA)
AH LIN (EX-GIRLFRIEND LUHAN)
AMY LEE / AILEE (BFF ARA)
PUAN & ENCIK KIM (IBU BAPA ARA)
AHLI EXO (KAWAN2 LUHAN)
KIM TAEHYUNG / V BTS (ABANG ARA)
BAB 1
Ara POV
Me: Oppa! Hari ni sapa hantar saya ke sekolah?
V: Naega! Dah siap ke belum? Cepat lah dah pukul 7:15 pagi ni! Kang lambat pulak!
Me: Nae oppa!
V POV
-DALAM KERETA V-
Me: Dik, kau ni bila la boleh bawak kereta sendiri? Aku malas la nak hantar kau hari2. Mengantok tau tak?
Ara: Ya!! Oppa, bukan saya tak nak tapi tak reti la. Oppa ajarkan la! Please... *doing aegyo*
Me: Ok my sweetie, kita tukar seat, lepas tu oppa ajar.
*Taehyung mula mengajar Ara*
Me: Kau tekan bla bla bla...
Ara: Oppa! Macam mana ni tak boleh brek? Ottokhae? Aaaa!!!!
Bbaamm!
Ara: Oh my god! Ottokhae? Aku terlanggar orang. *lari keluar kereta*
Ara: Mianhaeyo! Encik, encik okay? *mengoncang-goncang badan lelaki yang dilanggarnya*
Luhan: I'm okay but my gosh. Donat aku! Ya!! Tu donut kegemaran aku tau! Kau ni reti pandu ke tak!
Ara: Mian, nanti saya belanja awak makan. Ni nombor saya dan alamat rumah saya. Sekarang tak boleh saya kena pi sekolah. Anyeong! Sekali lagi mian.
Me: Palliwa Ara-ya! Dah lambat ni! *mencekak pinggang*
Luhan: Oh Ara nama dia *separuh berbisik*. Cute jugak dia tu.
-SAMPAI SEKOLAH-
Ara POV
Kenapa la aku nak sangat bawak kereta tadi, tak pasal2 dapat malang
Ailee: Hoi! Lambat kau datang. Penat aku tunggu tau tak?
Me: Aku baru dapat mishap kau dah berleter.
Ailee: Mishap? Apahal? Kau buat apa?
Me: Langgar orang. Tapi selamat mamat tu tak cedera. Kalau tak mati aku, masuk lokap.
Ailee: Eleh langgar orang je pun. Paling kurang pun lebam sikit. Rilekla.
Me: Aku langgar pakai kereta bukan tertolak ke apa *tolak kepala Ailee*
Ailee: Sakitlah! Ye la sorry. Dah jom masuk kelas.
*loceng sekolah bunyi menandakan waktu recess*
-KANTIN SEKOLAH & PONDOK SEKOLAH-
No one POV
Ara: Hari ni nak makan apa ek? Tak da mood la nak makan. Tak dak makanan favourite aku pulak tu. Baik aku lepak kat pondok depan tu.
(Ailee pergi perjumpaan kelabnya so waktu recess tu Ara duk sorang2 la)
Ara: Bosan bosan bosan *dalam hati*
Tiba-tiba ada sorang ni tepuk belakang Ara.
?: Hai awak..
Ara: Eh awak ni mamat pagi tadi kan? Mana tau saya sekolah sini?
?: Dah pagi tadi kau lalu sini sapa yang tak tau. Sini je pun sekolah yang ada.
Ara: Apa2 lah *menyampah*. Ada apa datang?
?: Kau kata nak belanja aku makan. Cepat la aku lapar ni. Oh ya tak berkenalan lagi. Aku Luhan, kau Ara kan?
Ara: Eh mana dia tau ni? Ha'ah saya Ara.
Luhan: Kau ni umur berapa? Kelas mana?
Ara: 17. Kelas 5 Lucky. Awak tak sekolah ke? Your face look like you are still young.
Luhan: Kita beza 1 tahun je. Aku baru habis sekolah tahun lepas la.
Ara: So can I call you 'oppa' since you're older than me.
Luhan: Aniyo. 'Kau aku' je la.
Ara: Nae.. Eh saya nak masuk kelas la.. nanti saya jumpa awak kat luar sekolah jam 2 petang. Anyeong..
Luhan: Nae. Belanja aku makan okay!
Ara: Nae! *menjerit sambil lari ke kelas 5 Lucky*