BAB 5
Luhan’s POV
Dalam perjalanan ke kelas 5 Lucky…
Di koridor dan sepanjang jalan, kawan2 si Ara terjerit-jerit tengok aku. Oppa!! Oppa!! Luhan!! Wo ai ni!! Ada jugak budak cina yang tulis ucapan dekat sketch book diorang. Macam2 karenah fans aku ni.
Ara: Luhan-ssi this is my class. That is my seat and this is my friend Amy Lee ataupun Ailee.
Ailee: Anyeonghaseyo Luhan. I’m your fan. Omo kiwoyo. Call me Amy or Ailee or anything that you want. Can you sign my book?
Me: Anyeonghaseyo Amy. Sure this is my sign.
Ailee: Kasahamida oppa.
Me: Nae.
Ehem ehem *Ara berdehem* Jealous ke minah ni. Comelnya dia muncungkan muka. Aigoo…
Me: Ara, aku pergi dulu ek. Ada janji dengan abang kau si Taehyung nak lepak dengan dia. Balik aku ambik juga. Anyeong Ara, Amy.
Ailee&Ara: Anyeong..
Aku menuju ke van untuk ke rumah Taehyung semula. Baamm…
Me: Mianhae. Saya tak sengaja.
?: Buta ke? *suara gedik*
Me: Ahlin…
Ahlin: Oppa! I miss you! Dah lama kita tak jumpa!
Aku tolak si minah ketepi. Padan muka. Aku benci kau, perempuan curang.
Ahlin: Oppa jahat!
Me: Aku benci kau, sial!
Aku berlalu pergi dengan cepat malas aku nak terserampak dengan perempuan gila tu.
Me: Hyung , jalan. Nanti pukul 2 kita dating sini balik. Sekarang pergi balik rumah pagi tadi tu
Driver hyung: Nae.
-RUMAH ARA-
V’s POV
Mana Luhan hyung? Datang ke tak? Harap dia bawak member2 lain jugak.
Pon!! Pon!!
Haaa datang pun..
Me: Hyung!! Yeogi!
Baekhyun: Taehyung-ah, miss you!
EXO: Anyeonghaseyo Taehyung!
Me: Anyeonghaseyo! Come in hyung, come in.
Di dalam rumah aku…
Eomma ni la EXO sunbaenim. Diorang debut setahun sebelum saya.
EXO: Anyeonghaseyo Puan Kim. Apa khabar?
Eomma: Oh- Anyeonghaseyo. Khabar baik. Nak makan apa? Aunty masak.
Suho: Anything also can.
Eomma: Arasso. Buat la macam rumah sendiri.
D.O: Aunty, can I help you to cook for my members.
Eomma: Sure sure.. Kaja…
-DI SEKOLAH-
Ara’s POV
Oh my god. Luhan baik betul tadi hantar aku pegi sekolah. Tapi Luhan ni banyak gila fans dia. Sesak nak lalu masuk kelas tadi. Luhan… Luhan…
Ailee: Ara-ya! Mana kau kenal Luhan?
Ara: Aku kenal masa aku terlanggar dia hari tu.
Ailee: Oohh.. yang kau cite tu ke. Aku balik dulu lah. Eomma aku dah datang tu.