BAB 7

290 18 3
                                    

BAB 7

-BILIK ARA-

Ara’s POV

 Aduh sakitnya kepala aku! Kenapa ni? Sejak kebelakangan ni, aku asyik sakit kepala je. Pasal apa ni?

--Call (Luhan&Ara)--

Luhan: Yeobuseyo? Jagi, keluar jom. I’m bored.

Ara: Aduh dah la kepala aku sakit, Luhan ajak keluar pulak tapi aku tak nak sakitkan hati dia. Okay. Kat mana? Pukul berapa?

Luhan: Tak pe saya jemput awak kat rumah. Lagi 30 minit saya jemput awak.

Ara: Oh okay. See ya. Anyeong!

Luhan: Anyeong, jagiya!

--End Call—

Knock!! Knock!!

Me: Come in. Ohh Appa?

Appa: Chukahae Ara-ah!

Me: Kamsahamida Appa.

Appa: Sejak bila kenal dengan Luhan tu?

Me: Aaaa… Sebulan baru. Tapi cinta dah berputik *ketawa*

Appa: *ketawa* Pakai cantik2 ni nak pegi mana?

Me: Nak jumpa Luhan, appa. Nanti Ara kenalkan.

Pon!! Pon!!

Me: Hah! Tu mesti Luhan! Appa kaja. Saya kenalkan dekat appa.

*turun tangga*

Me: Luhan-ssi. Ni appa saya. Appa jarang ada kat rumah sebab tu awak tak pernah jumpa.

Luhan: Ohh… Anyeongseyo Encik Kim, Luhan imnida EXO member + boyfriend Ara.

Appa: Anyeonghaseyo. Just call me uncle.

Luhan: Nae. Uncle, kalau boleh saya nak bawak Ara keluar dinner, boleh?

Appa: *ketawa* Sure.. sure.. But take care my lovely daughter ya.

Luhan: Nae uncle. Ara kaja.

Me: Nae. Appa saya pegi dulu ek. Anyeong!!

Appa: Anyeong Ara Luhan!

-DI DALAM KERETA LUHAN-

Luhan bawak kereta sendiri sebab dia nak privasi. Luhan bawak kereta so aku duduk sebelah dia. Cool je dia bawak. Arghh!! Sakit kepala lagi! Aku kena kuat. Nanti Luhan rasa terbeban. Aku tak nak itu terjadi. Jangan sampai dia tahu aku sakit kepala sudah.

Luhan’s POV

Aigoo… Comelnya Ara ni. Dah lama aku nak duduk berduaan dengan dia. Keluar makan berduaan. I miss this moment but I like even more berbanding dengan si Ahlin tu. Ara, aku harap kita dapat macam ni selamanya.

Me: Ara, kita dah sampai. Sekarang oppa nak sayang tutup mata.

Ara: Wae?

Me: Ada lah. Close your eyes baby.

Ara dah tutup mata. Good!

Me: Okay sekarang pegang tangan oppa and ikut je, okay?

Ara: Nae oppa. Kita nak pegi mana?

Me: Shuttt… Just wait. *letak jari dekat mulut Ara* Sikit lagi je… 10 more steps and done. Kejap ek, oppa kira 1 2 3 baru bukak mata.

Ara: Nae…

BAWA AKU TERBANG (EXO LUHAN FANFIC)Where stories live. Discover now