4

1.6K 83 9
                                    

Eve girdiğimizde salonda birkaç kadın vardı

" hoş geldiniz çocuklar neredeydiniz geç kaldınız okul biteli kaç saat oldu? "

"hesap vermemiz gerektiğini düşünmüyorum. "

" yok Hazalcım ne hesabı birlikte miydiniz diye soruyorum "

" evet öyleydik, şimdi izninizle " diyip merdivenlerde çıkmaya başladık

"bu da bir fena olmuş böyle değildi önceden "

Aras tepkimi ölçmek istercesine durup bana baktı 

"gidip kadınları yolmazsın umarım"

"açıkçası insanların benim hakkımdaki düşünceleri ilgi alanıma girmiyor "

bir basamak daha çıktım

" Kız ne yapsın baba yok ana başkasıyla evlendi bide kocası istemedi diye bıraktı diyorlar "

"ay üzüldüm bak bilmiyordum ben onu "

" ne anneler var ya  "

" bildiğimiz Gülay işte ne bekliyorsun ki? evlendikleri ilk günden belliydi"

"Dağ gibi Ahmet 'i de yedi bitirdi Allah rahmet eylesin"

derin bir nefes alıp hızla aşağı indim ve kadınların  karşısındaki koltuğa oturdum 

"eee anlatın anlatın eğlenceli oluyor"

kadınlar huzursuzca kıpırdanıp birbirlerine bakmaya başladılar

"ııı Hazalcım hadi çık odana" 

"yoo yenge ben gayet iyiyim burada ,niye bıraktınız konuşmayı konuşsanıza"

"Gülay'cım çok güzesin sen ya, Gülay zevklerin bir harika tatlım, ah Gülay keşke senin gibi olabilsek ama nerdeee,  ya Gülay keşke Devrim yerine sen burada otursa da sürekli görüşebilsek"

diyip gülümsedim "hadi biriniz de çıkıp ben böyle bir şey söylemedim desin elini öpeceğim cidden"

"terbiyesizlik bu yaptığın tatlım büyüklerinin işine karışma"

"hadi ya sen mi öğreteceksin bana terbiyeyi, burada olsa iki saniye yanından ayrılmayacağın kadının arkasından söylemediğini bırakmadın Figen abla  ,  cidden bu kadar zavallı insanlar olmanız midemi bulandırıyor"

"kimsenin haddi değil benim annemin de babamın da ardından konuşmak oturun kendi pisliklerinize bakın"

çantamı kolundan sıkıca kavrayıp ayaklandım ve odama çıktım getirdiğim çerçeveyi tam yatağımın karşısındaki duvara astım ve yatağıma oturdum .

***

Gece 03.00

Sessizce eve girip merdivenlerden çıktım, tam kapıyı açıp odama girecektim ki ensemde hissettiğim nefesle irkildim bir anda ağzımı kapattı ve hızlıca odamın kapısını açıp içeri soktu.

"nerden geliyorsun sen bu saatte? "

"Aras bağırma duyacaklar "

" nerden geliyorsun dedim "

" pardon da kimsin sen neyin hesabını veriyorum?"

" aşk olsun ne hesap sorması ama sorum hala geçerli "

"sana ne "

" peki kırıldım ama biraz ,neyse  dedeme hesap verirsin o zaman "

sıçarsın Hazal!

KUZEN? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin