" Ne kazası? "
"Hanımefendi hastaneye geldiğinizde detaylı bilgiyi alabilirsiniz "
" Hangi hastane "
Ayakkabılarımı ayağıma geçirip ceketimi giyindim ve Aynur ablanın kapısına dayandım
"Aynur ablaa "
" Ne oldu kızım ne bu halin ?"
"Aras "
Dediğimde sorar gözlerle baktı
"eee Aras ?"
"Aras kaza yapmış "
Başörtüsünü kafasına geçirdi apar topar hastaneye gittik.
" Az önce getirilen kaza yapan hasta için geldik Aras Derin "
"Hasta şu an acilde şurada bekleyebilirsiniz "
Aynur abla koltukta bense yerde oturuyordum.
"Ah yavrum benim "
Diye dövünerek ağlıyordu sakinleştirmek için su falan aldım ama fayda etmedi.
"Telefonun yanında mı Hazal dedenlere haber veremedik "
" Yok o telaşla almayı unuttum "
Yaklaşık iki saat bekledikten sonra doktor çıktı.
" Çarpmanın etkisiyle yüzüne gelen birkaç cam parçası kolunda kırıklar ve birkaç yerinde de ezilmeler vardı fakat şimdi durumu gayet iyi. Birazdan odaya alacağız uyandığında haber verin lütfen. Geçmiş olsun"
Sedyeyle acilden çıkarıp odaya aldıklarında biz de arkalarından onları takip ettik.
Aynur abla yatağın yanındaki koltukta ben ise sandalyede oturup beklemeye başladık.
"Aynur abla neden hala uyanmadı "
"Kızım kötü kötü düşünme durduk yere. Doktor gayet iyi olduğunu söyledi ya. Hem bizim oğlan uykuyu ne kadar çok seviyor bilmiyor musun sanki ? "
" Gideyim bi su alayım bir şey istiyor musun kızım ?"
" Yok istemiyorum "
Uyanmadığı her dakika beni daha da endişelendirmeye yetiyordu. Resmen kalbim ağzımdaydı.
Yerimden kalkıp yatağın ucuna oturdum ve daha bir kaç saat önce sıkı sıkı tuttuğu eline dokundum.
Benim yüzümden mi oldu şimdi bu .
Geri zekalı insan gibi baştan dinlemeyi bilseydin hiçbiri gelmeyecekti başına.
Ellerimi yüzüme kapatarak beklemeye devam ettim.
"Hazal "
Sesi çok kısık bir şekilde çıkmıştı zar zor duyuluyordu.
Kafamı anında etrafa anlamsızca bakan Aras' a kaldırdım.
" İyi misin , ne yapayım bir şey yapacaktım ben bir şey getireyim mi ?"
" Sakin olmayı denesen sanki daha iyi olur "
Hızla ayaklanıp kapıdan doktoru çağırdım.
" Uyandı mı "
Başımla onayladım. Doktor muayeneyi tamamlayıp odadan çıktı.
"Aklımızı çıkardın be oğlum "
"Aman be Aynur sultan bana ne olacak "
"Bak şimdi hastasın bir şey demiyorum ama böyle gece gece benden habersiz çıkmanın , hız yapmanın cezasını oklavayla yiyeceksin haberin olsun "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN? (Düzenlenecek)
Literatura Feminina(Üşenmediğim bir ara düzenlenecek) Onların tabiri ile dile getirmek gerekirse 'Bir cadı ve bir ayının hikayesi' " Arass! " Arkasından koştum, durdurmaya çalıştım durmayınca yerde bulduğum bir çift terliğin tekini kafasına attım . Eliyle saçımı karı...