" Bu nerden çıktı durduk yere "
" Bak ben bir kaç gün önce avukatla konuştum ,bana babanın tüm mirasını sana bıraktığını ve bana sadece evimizi ve yazlığı bıraktığını söyledi inanabiliyor musun ?"
" Biliyorum dedem anlattı "
" İşte sen dedenle kaldığın sürece miras onda kalacakmış ben bu adama yıllarımı verdim onun yaptığına bak ya "
İçimdeki tüm mutluluk sönüp gitmişti koca bir hayal kırıklığı kaplamıştı .
"Ve sen de mirası alabilmek için beni yanına almak istiyorsun öyle mi ?"
" Yani hayır tabi ki seni de özledim ama durum bu yani "
" Tek düşündüğün şey para dimi ben kimim ki zaten ?"
" Hazal saçmalama lütfen "
"Anne biliyor musun dün benim doğum günümdü "
" Biliyorum "
"Hmm tabi bilirsin ya annesin sonuçta dimi "
"Hani o beğenmediğin yengem var ya o bile beni senden daha iyi tanıyor. Niye böylesin sen. "
"Düzgün konuş benimle karşında arkadaşın yok "
"Ya öyle mi? Neyim var dur bir düşüneyim , sırf elimde olan paramı almak için annem olduğunu aklına getiren bir kadın. "
Masada duran telefonumu cebime attım ve kalktım.
"Hayatımı daha fazla mahvedemeyeceksin gelmiyorum hiç bir yere kocana mutluluklar dilerim"
Kolumdan tutup beni yerime oturttu.
"Ben mi senin hayatını mahvettim ? Ya benim heba ettiğim hayatım , gençliğim ne olacak , hayatımın ortasına pat diye girip mahfeden sensin . Babanla evlenmemin de sebebi sensin ben o gencecik halimi sana ve babana heba ettim asıl kimin hayatı mahvolmuş bir düşün bakalım "
Konuştuğumuz zaman Aras' ın annemle ilgili içime getirdiği o ufacık umut yerle bir olmuştu ben haklıydım beni sevmemişti hiç ve sevmeyecekti. Dedem haklıydı ama ben sürekli salaklığıma yeniliyordum elimde değildi.
"sen benim hayatımı mahvettin Hazal, şimdi mutluyum sevdiğim adamla birlikteyim sen benim istediklerimi yapmaya mecbursun beni sevmiyorsun evet biliyorum ama istesen de istemesen de ben senin annenim"
"Yanlışın var ben seni hayatımdaki herkesten her şeyden daha çok seviyordum ve ne kadar salak olduğumu anladım sen benim annem falan değilsin sen KATİLSİN beni bu hayatta gerçekten seven tek kişinin , babamın ,katilisin. Onu aldattığını bilmiyorum mu sandın Cihan 'la aldattın dimi onu senin yüzünden öldü . Sen hem babamın hem benim hayatımın katilisin "Yüzüme inen sert tokatla sağa doğru savruldum. Kafedeki herkes pürdikkat bizi izliyordu. Anında kendime gelip ona döndüm. Titreyen elleriyle saçımı okşamaya çalıştı.
"Ben ö-"
"Sen busun işte gerçeği duymayı bile kaldıramayan zavallının teki! Ben senin söylediklerini çok iyi anladım Gülay hanım , keşke beni doğurmasaydın senin kadar iğrenç bir kadının kızı olmaktansa hiç olmamayı tercih ederdim "
Şaşkın gözlerle beni süzdü.
" Sende baban gibisin hiç beni anlamıyorsunuz , dinlemiyorsunuz"
"Babamı o pis ağzına alma "
Gözünden yaşlar damlarken gülümsedi.
" Şımarıksın , bencilsin ikiniz de öylesiniz yaptıklarımın hiç birinden pişman değilim tek pişmanlığım babanla karşılaşmak "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN? (Düzenlenecek)
Literatura Feminina(Üşenmediğim bir ara düzenlenecek) Onların tabiri ile dile getirmek gerekirse 'Bir cadı ve bir ayının hikayesi' " Arass! " Arkasından koştum, durdurmaya çalıştım durmayınca yerde bulduğum bir çift terliğin tekini kafasına attım . Eliyle saçımı karı...