9

1.3K 70 27
                                    


Günün sakin geçmesini umarak yataktan zıpladım .Bileğim düne göre çok daha iyiydi.Kahvaltımızı yaptıktan sonra masada oturmaya devam ettik.

"Aras nerde?"

"Midesi rahatsızmış odada yatıyor"

" Deniz kenarına mı gitsek?" Dedi Açelya

"İyi olur"

" Bana uyar"

"Bana da uyar "

Odalarımıza çıkıp hazırlandık.

" Hadi Açelya"

" Sen git onlar oradadır zaten, ben geliyorum hemen"

Başımla onayladım ve odadan çıkıp deniz kenarına yürüdüm ama sadece Burak oradaydı.

Lütfen bana oyun oynamış olma Açelya yoksa yolacağım.

" Emir nerde?"

"Onların Açelya ile işi varmış gelmeyeceklermiş Açelya söylemedi mi?"

"Söylemedi"

" Unutmuştur heralde"

"Heralde"

Ulan Açelya ,senin ben beynini lime lime edip kedilere vereceğim bekle sen.

Burak' la birlikte yavaş yavaş yürümeye başladık.

"Burası geceleri daha güzel oluyor"

" Öyle mi?"

"Evet , birkaç kere gelmiştim,  istersen yemekten sonra buraya gelebiliriz"

"Evet,  iyi olur hep birlikte eğleniriz. Hem Aras da günü bomboş geçirmiş olmaz"

" Hep beraber"

Dedi bozulduğunu belli ederek.

Hayır Hayır seninle yalnız kalamam evlat.

" He Aras nasıl onu sormayı unuttum"

" iyi iyi de sen pek bir ilgilisin Aras'la?"

"İnsanlar hasta olunca ilgiyi hak ederler Aras bile olsa "

" He illa hasta olmak lazım demek. Olsun o da olur"

Yapma çocuk romantizmi kes! Zaten tatlı tatlı gülüyor sinirimi bozuyorsun.

Elini suya deydirip bana attı.Daha sonra aklına bir şey gelmiş gibi duraksayıp ayakkabılarını çıkardı ve denize atladı.

" Burak napıyosun çık şuradan"

Uzattığım elimi kendine doğru çekip benim de denize girmeme sebep oldu .Suya girdiğimde ellerini belime sardı. Yo yo yo ben bu sahneyi hatırlıyorum.

Gözümün önüne Aras' la yaşadığım an geldi. Burak 'ı hızla itikledim ,beni bırakarak arkaya doğru adım attı.

" Ben  özür dilerim"

" Ben Özür dilerim beklediğimden fazla bir tepki oldu , hasta olacağız hadi çıkalım"

Neşesi yerine geldi ,birlikte denizden çıktık  ve otele vardık. Asansörden indiğimde Aras' ın bizim kapıdan kendi odasına doğru yürüdüğünü gördüm. Beni fark edince durdu.

" Bende iyi misin diye bakmaya gelmiştim ama gayet iyisin"

Dedi, beni baştan aşağı süzerek ve odasına girdi.

Ya o nasıl bi tonlamaydı , yanlış bir şey mi yaptım?

Ben arkasından öylece bakarken Burak elini salladı.

KUZEN? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin