"Aras sen kilo mu aldın "
"Ne alaka " dedi homurdanarak
"Birazdan bağırsaklarım ağzımdan fışkıracak kaldır şu kolunu bacağını " dedim ittirdim ve sanırım fazla ittirdim bir anda yuvarlanıp merdivenlere düştü.
"Araas , Aras iyi misin bak bakayım bir bana "
"Bu ne ya vur kır parçala sonra oroos oyo moson "
"Ya özür dilerim bakayım bir şeyin var mı acıyor mu bir yerin "
"Hee götüm acıyor öpecek misin? "dedi sırıtarak
"Allah 'ın geri zekalısı ya " dedim ve çenesinden tutup kaldırdım bir anda yaklaşıp alnımdan öptü.
"Bugünlük dozumuzu aldığımıza göre artık iyiyim "
Yanımda duran yastığı kafasına fırlattım.
"Tutturamadın şampiyon " dediği anda ağzına peluş ayıyı fırlattım ağzından çıkarıp.
"Özür dilerim "
"Adam ol " yanıma oturdu ve
"Eee bugün ne yapıyoruz "
"Bilmem "
"Bir fikrin yoksa verebilirim "
"Gönder gelsin "
"Kafa dinleme evine gidelim mi "
"Bilmem neden olmasın "
"Hadi kalk o zaman "
" Kahvaltıdan sonra gitsek "
" Canım arabada kahvaltı yapmak istiyor "
" İyi " ağaç evden indik ve eve girdik evde çıt yoktu muhtemelen kimse uyanmamıştı.
Odanın önüne gelip önce içeriyi dinledim sonra da sessizce kilidi açıp içeri girdim birbirlerine sarılarak uyumuşlardı.
Ama ben sizi yerim
Kıyafetlerimi aldım ve odanın kapısını örtüp çıktım.
***
" He he he headshot "
" Aşkım biz seni keskin nişancı mı yapsak hayır ne oyunda ne reelde hedefin şaşmıyor "
" Ya aslında düşünmedim değil ama boydan kaybediyorum "
Söylediğime güldü ve arkasına yaslandı.
" Ne dedi o "
" Kim ne dedi kimse bir şey demedi "
" Aras arkayı kolla arkayı "
" Bir dakika şimdi bırak arkayı kim güzelim dedi lan sana "
" Aras bana demedi "
" bana mı dedi Hazal ayrıca oyunda şu an senden başka kız mı var aha buldum seni şerefsiz " dedi ve mermileri adamın beynine boşalttı "
" Aras bol mu buldun mermiyi "
" Sen bu ağzınla mı dedin "
" Aras hadi hepsine tamam diyeceğim de adamın ağzına laf edip niye götüne sıkıyorsun "
" Al al öldüm işte sen ölü adamla uğraşmaya devam et " dedim ve telefonu koltuğun diğer ucuna attım.
" Oğlum bitirdim lan hepinizi "dedi ve tek tek herkesi öldürmeye başladı
" Oha kazandın "
" Dur dur şu adam vurmuştu seni demi " dedi ve adamın henüz yok olmamış cesedine iki bomba fırlattı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN? (Düzenlenecek)
ChickLit(Üşenmediğim bir ara düzenlenecek) Onların tabiri ile dile getirmek gerekirse 'Bir cadı ve bir ayının hikayesi' " Arass! " Arkasından koştum, durdurmaya çalıştım durmayınca yerde bulduğum bir çift terliğin tekini kafasına attım . Eliyle saçımı karı...