28

1.1K 69 9
                                    

Aradan birkaç gün geçer

"Kanka hadi kalk kantine ineceğiz "

Yağmur " hiç halim yok kanka " diyip sıraya yaslamış olduğu kafasına kollarını siper etti.

" Ya günlerdir ruh gibi dolaşıyorsun kızım kalk "

Kolundan sürükleye sürükleye kantine indirdim.

"Bu niye burada şimdi " diyip yüzünü buruşturarak Kerim 'i işaret etti.

"Ben de onların yanına geçemeye can atmıyorum kanka merak etme "

"İyi "

Biraz daha ilerleyip yandaki boş masaya oturduk.

Aras arkasını döndü "pişt gelsenize buraya  "

" Yok canım burası gayet iyi "

" Öyle mi dersin "

" Evet "

Gülümseyip önüne döndü ve iki saniye dahi geçmeden sırtıma hafif bir darbe aldım ama şunu unutmayın ben bir drama kraliçesiyim.

Bir hışımla arkamı döndüm.

" Ne yapıyorsun geri zekalı "

"Hazal 'cım çok pardon sıkıştım da biraz sandalyeyi geri iteyim dedim " dedi ve sırtıma doğru yaslandı hızla sandalyemi öne doğru çektim

Açelya ve Emir ellerinde tostlarla iki masa arasında durdular

 " Bu ne şimdi ayrı ayrı biz ne yapak ortadaki masaya mı oturak  "

" Aşkım cephelerdeki yerimizi alma vakti gelmiş hadi eyvallah " diyip yanımıza çöktü ve tostları  uzattı.

Açelya " Okul çıkışı nereye gidelim  " diyince bir anda omzumda hissettiğim ağırlıkla gözlerimi bize ters bir biçimde bakan çocuğa diktim

"Bizim kafeye gidelim mi "

" Sana ne oluyor acaba " diyip alnına bir tane geçirdim , kafasını omzumdan kaldırdı ve sandalyesiyle birlikte yanıma geldi.

" Yeni bir tatlı çıkarmaya başlamışlar " diyip parmaklarını büzdü " Tek kelimeyle mükemmel, üstelik çikolata soslu daha mükemmel oluyor "

Kızlar sırıtarak önce bana sonra birbirlerine baktılar.

" Hı öyle mi "

Dediğimde lakayt bir tavırla alt dudağını dişledi.

"Kiminle keşfetmeye vakit bulduysan onunla denemelisin, canına minnet olduğuna eminim zira benim seninle harcayabileceğim beş dakikam bile yok "

" Yani ? Gidiyor muyuz "

" Üf git işine Aras "

Ters bir şekilde durduğu masaya kollarını koydu

" Tek işim seninle uğraşmaktır belki "

Yerimden kalkıp yandaki sandalyeye oturdum.

Emir " Yavşama  seremonin bittiyse dön lan şu masaya " diyip ensesine vurdu Aras 'ın

Açelya ellerini şakaklarına koyarak fısıldadı " Çok tatlısınız lan aşırı shipliyorum evlenip acilen beş çocuk yapmalısınız "

Burnumu kırıştırdım "Bununla mı , daha neler "

Yağmur kafasını sallayıp dudaklarını büzdü " Evet bununla "

Göz ucuyla yan masadaki yarım sırıtış takınıp ellerini saçlarına geçirmiş çocuğa baktım ona baktığımı fark edince istifini bozmadan  göz kırptı. Derin bir nefes verip önüme döndüm.

KUZEN? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin