74

531 44 56
                                    

herkesin kafası karıştı bir açıklık getireyim her an her şey olabilir çok açık oldu demi ldjdkdkd  ama unutmayın bunu

her neyse iyi okumalar yavaş yavaş finale yaklaşırken gelin yorumlara beya

oy ve yorumları bekliyorum...



karşıma oturdu ve kocaman açtığı gözlerini bana dikti.

"b-ben eve gideceğim çıkar mısın ?"

"otur şuraya"

"h-hayır"

"OTUR"

dediğinde kalktığım sandalyeye geri oturdum

"ne yapacaksın şimdi "

"ben bilmiyorum" dedim başımı ellerimin arasına alarak .

"bana bak önce bir sakin ol yanlış kararlar vereyim deme "

"ya ben seni niye dinliyorum ki nerden anlayacaksın sen beni gider misin lütfen" diyip ayağa kalktım 

"on yedi Hazal , on yedi yaşında yapayalnız çaresiz bir çocuktum sen olduğunda , seni kim anlayacak deden mi yoksa baba olduğundan bihaber erkek arkadaşın mı? "

dediğinde sandalyeye tekrar oturdum.

"bu güne kadar anlatamadım ama artık anlayacak haldesin" deyip göz  yaşını sildi.

"bu olanların tek suçlusu ben değilim"

"kim anne hadi dinliyorum anlat baştan sona"

"ben okula bursla yeni girmiştim böyle aşırı mutluyum falan ,bu okuldakiler benim burslu olduğumu öğrenince dalga falan geçmeye başladılar beni o durumdan Ahmet kurtarmıştı" diyip gülümsedi.

"baban kahramanımdı gerçekten çok seviyordum onu ama  arkadaşımdı, daha sonra kuzeniyle tanıştım ,Cihan  çok aşıktım, benim için herkesten farklıydı onun yanında sanki tüm derdimi sıkıntımı unutuyordum. Biz onunla çıkmaya başladık her şey çok güzel falan ama içimde bir huzursuzluk vardı. Çünkü Cihan yanımda sürekli gergindi . O zamanlar baban da dahil herkeste gizliyorduk tabi bilmiyordum Ahmet'in beni sevdiğini , neyse cihan bir gün böyle nasıl sinirli nasıl sinirli geldi yanıma bağırmaya başladı 'yazıklar olsun ,bu kadar mıydı ,ben  bunu hak edecek ne yaptım ' gibi gibi bir ton laf. Ne oldu diyorum cevap yok .O sinirle bir iki gün ortalıktan kayboldu sonra bir haber geldi yurt dışına gitmiş öylece sessiz sedasız çekip gitmiş .Ben o günden sonra kendimi kaybettim saçma , anlamsız geliyor sana ama öyle değildi işte o gidince sanki"

"yapayalnız kaldın , etrafındaki herkes bir an yabancılaştı , yapmam dediğin bir sürü şey yaptın, saçmada gelse kendine küfretsen de vazgeçemedin"

"s-sen nerden biliyorsun"

omuz silktim "hiiç tahmin "

"bir gece girdim bir bara Ahmet de ordaydı çok güzel içtik sıçtık falan sonra sabah " diyip güldü 

"hayatımın en berbat sabahıydı , Aynur ablacın odaya girince bastı çığlığı "

"sonra tüm ev ahalisi ayakta ,öğrenmiş her şeyi o gün o evden nasıl çıktım bilmiyorum"

"birkaç hafta geçti hamilelik belirtileri başladı gittim test yaptırdım" diyip önümüzdeki testi gösterdi .

"sonra bunu annem buldu kimden falan dedi Ahmet'ten deyince güldü ve ne dedi biliyor musun? 'Aferin en azından bunu akıl edebilmişsin' hayatımda alacağım en iğrenç imaların sadece başlangıcıydı bu . Babam öğrendi ,bir güzel dövdü  sonra kapının önüne koyuverdi Ahmet'e gitmedim bir arkadaşım vardı birkaç gün onda kaldım. Sürekli aldır falan dediler . Hayır dedim ben bakarım kendime de ona da. Sonra birkaç  hafta geçti arkadaşımın babası beni evde istemedi ,aldım çantamı  çıktım. Nereye gideceğimi bilemedim en sonunda Ahmet' e gittim . Bu ailesine söylediği zaman evde kıyamet koptu o kadın bu eve giremez bilmem ne, o çok sevdiğin deden kolumdan tutup beni bir çöp gibi dışarı attı ve evet karnımda senin olduğunu bile bile."

KUZEN? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin