Eve vardığımızda odama girdim ve üzerimi değiştirip çıktım .
" e hadi niye yatıyorsun hala "
" gidecek miyiz ? "
" evet , neden gitmeyelim "
" ben gitmek istemezsin diye düşünmüştüm yani kızgınsın ya "
" değilim hadi kalk "" peki "
" ha bu arada bunların sevgilileri falan olacak mı? "
" bizim malların sevgilisi mi var Allah aşkına "
" ya acaba birini daha mı alsak yanımıza ben bir gerildim sanki "
" gerildin mi ? "
" Hıı ne bileyim "
" güzelim alt tarafı iki tane malakla tanışacaksın "
" olsun o malaklar senin kardeşin ama "
" kimi çağıracaksın "
Yağmur ' u arayamam zaten üzgün Açelya' da bu gün evde değil ne bok yiyeceğim ben.
" Pelin ? "
" ne "
" evet evet Pelin ' i alayım ben yanıma "
Dedim ve bir şey demesine izin vermeden odadan çıkıp Pelin ' in odasına damladım
" Pelin bana yardım et "
" bana mı diyorsun "
" e başka Pelin olmadığına göre "
" konu ne "
" ya ben Aras ' ın arkadaşlarıyla tanışacağım ama baya gerildim benimle gelir misin ? "
" tamam tamam gelirim sen sakin kal "
Üzerine ceketini giyindi ve birlikte bahçeye çıktık .Aras bizi kapıda bekliyordu . Hemen arabaya bindik ve kafeye yol aldık . Vardığımızda Ömer ve Güney bizi bekliyorlardı selamlaşıp masaya oturduk . Ve bir şeyler sipariş ettik . Yarım saat kadar sohbet ettik .Aras arabada telefonunu unuttuğu için almaya gitti .
Pelin " ben de bir lavaboya gideyim " diyip masadan kalktı
Portakal suyumdan birkaç yudum aldım ve Pelin ' in arkasından bakan Ömer ' e dönerek
" üzer seni "
" bana mi dedin yenge "
" evet "
" kim üzecek beni Allah aşkına " diyip arkasına yaslandı
" hayvan gibi süzmeye devam edersen ,Pelin "
Diyince Güney bir kahkaha attı
" ben diyorum da hiç inanmıyorlar , bunlar işi bilmiyor Hazal öyle mal gibi bakmayacaksın kısa ve cool cool bakacaksın "
Güney seni sevemedim bro kaybettin ,ama Ömer iyi gidiyor hadi bakalım
Ömer bir anda ciddileşti
" Zaten beni bir tarafına taktığı yok ben bir süredir tanıyorum Pelin 'i "
" Nerde tanıştınız ? "
" Ya Gizem diye bir arkadaşın partisi vardı da Aras 'la birlikte oraya gelmişlerdi sonra Aras bir kızı tuttu kolundan çıktı gitti partiden, ha bu arada yanlış anlama sakın yenge o zaman sen yoktun "
Gülümsedim
" neyse işte o gün tanıştık Pelin ' i eve falan bıraktım da hiç pas vermedi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN? (Düzenlenecek)
Literatura Feminina(Üşenmediğim bir ara düzenlenecek) Onların tabiri ile dile getirmek gerekirse 'Bir cadı ve bir ayının hikayesi' " Arass! " Arkasından koştum, durdurmaya çalıştım durmayınca yerde bulduğum bir çift terliğin tekini kafasına attım . Eliyle saçımı karı...