78

535 45 31
                                    

Yorumlar ve oylar ellerinizden öper💕

Düğün sonunda bitmiş gelenlerin çoğu bizi tebrik ettikten sonra gitmişlerdi

"sen ne zamandır bu kadar güzel zeybek oynuyorsun bakıyım?"

"valla doğru söylemek gerekirse sen gittikten sonra o koca yedi yıl bu çiftlerin arasında kalıpta senin angut suratın aklıma gelmesin diye kendime bir sürü meşgale edindim .Biliyor musun hatta son sınıfta okul birincisi oldum. Ben bir de yani düşün.

"kader işte düğünümüzde oynamamız gerekiyormuş bence bu daha iyi bir açıklama oldu" dedi şirin yüz ifadesini takınarak.

"Çocuklar bakın kim gelmiş son anda" dedi dedem.

Ve arkamızı dönmemizle Aylin' le karşılaştık.

"niye bu kadar geç kaldın sen kızım"

"sorma dedeciğim, uçağımı kaçırdım anca gelebildim"

"neyse çocuklar siz takılın biraz biz de son misafirleri yolculayayım " deyip yanımızdan ayrıldı.

Gülümseyip yaklaştım "sen hala hangi yüzle geliyorsun yoksa canın dayak mı çekti?"

"hala fazlasıyla kabasın" deyip rahatça sandalyeye çöktü.

Aras "derdin ne hala Aylin"

"buraya gelmemdeki tek amaç sizi tebrik etmekti ha bu arada Aras gerçekten çok güzel oynadın" deyip elini çenesine koydu.

" yani şu Hazal ' ın kısımları olmasa izlediğim en iyi zeybekti"

Aras "hadi Aylin hadi, çek git "

"yani güzelim çocuğu da kendine benzetmişsin ya ne diyeyim gayretin can sıkıcı ama baya iyi"

deyip ayağa kalktı.

"tebrikler mi desem çifte tebrikler mi" deyip elini karnıma götürdüğü eline vurdum.

"doğduğunda da gelirim " deyip göz kırptı ve uzaklaştı.

"nerden biliyor"

"hiçbir fikrim yok"

***

Yağmur hafif çiselemeye başlarken gözlerimi cama dikmiş ve radyodan kısık seviyede gelen kış bahçelerini dinliyordum .Bir yandan da Aylin beynimi kurcalıyordu.

Nerden öğrenebilirdi ki?

"Benim yaptığımı düşünüyorsun dimi "

"Ne alakası var "

"Bakışlarından belli Hazal "

"Ya bak sadece düşünüyorum kimden öğrenebilir ki "

"O kadar insan biliyor ama benden şüphe ediyorsun o da güzel " deyip gülümsedi ve ani bir fren yapıp telefonunu çıkarıp bir şeyler yaptı.

"Alo "

Karşıdan Aylin 'in sesi geldi "ooo Aras bey hayırdır "

"Neyi kast ettin az önce "

"Sana da merhaba ya, aradın diye ilk geceden kavga etme karınla "

"Aylin senin için ne kadar değerim var "

"Sen salak mısın hala soruyor musun? "

"O zaman cevap ver bana neyi kast ettin Hazal 'ın karnına dokunarak bir şey mi biliyorsun "

" Arascım önce ben sana bir şey sorayım , Hazal mı evlenmek istediğini söyledi sana? "

"Evet " dediğinde anlamsızca baktım

KUZEN? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin