sizler için multiye şarkı bıraktım anlamsızca koyasım geldi dinleyebilürsünüzzzz oy ve yorumlarınızı bekliyoorumm😘
Tabi bunu mutfakta tüm çalışanların önünde yapmam dışında bir sıkıntı yoktu ama ilgilendiğim de söylenemezdi. Arkanızı dönün ne yapayım?
Önce öylece kaldı ardından ellerini belime sardı ve bir süre sonra ayrıldık.
"ben niye kullanılmış gibi hissediyorum"
dedi başıyla Cansu'yu işaret ederek.
Yüzümün alev topuna dönüşmesine aldırmadan.
"buna kullanmak denmez, pürüzlerden kurtulmak için yardım almak denir ayrıca sen demedin mi gel bir tane öp hiçbirine gerek kalmasın "
"dedim mi? Demişimdir herhalde ya "
dedi ve alnıma bir öpücük kondurup ayrıldı. O an fark ettik, herkes işini gücünü bırakmış bizi izliyordu.
Aras "Mutlu son arkadaşlar hadi işinizin başına " deyince herkes bir anda hızla ne yapıyorlarsa ona döndüler .Cansu 'da bize yaklaşmaya başladı.
"Aras bey "
" Efendim "
" Şey işten ayrılıyorum da veda edeyim dedim "
" Aa neden? "
" öyle gerekti .Dün sizi bekledim neden gelmediniz? "
" Dün? Haa pardon ben onu tamamen unutmuşum da istesem de gelemezdim zaten neyse canım sana iyi günler " deyip bana döndü
"Akşam almaya gelirim " deyip göz kırptı ve uzaklaştı.
" Cansu 'cum müşterilerin buraya girişi yasak "
Dediğimde derin bir nefes verdi ve defolup gitti.
***
Kafeden çıktığım an siyah spor arabanın hızla önümde fren yapması bir oldu."YUUUH "
Camı yavaşça açıp gözlüklerini indirdi.
" Ezseydin "
" Yok yeni bulmuşum kaybedemem " dedi ve gözlüğünü tamamen çıkardı , arka koltuğa atıp şu içimde ısırma isteği uyandıran halini takındı sanırım kuul pilavboy çocuktansa bu beybifeysi seviyorum.
*sana özel olduğundan olabilir mi?
olabilir
Kaşlarını kaldırıp indirdi.
" Hadi geelll sevgilinin gollarına "
gözümü devirmeyi ihmal etmeden hızla kapıyı açıp bindim ve kemerimi taktım ardından bir anda Aras 'ı dibimde buldum." Ne yapıyorsun Aras "
" Rüyada mıyım onu sorguluyorum ?"
" Yardımcı olayım mı " dedim yüzüne yaklaşarak.
"Olsana "
Dediğinde burnunu ısırdım. İnleyip geri çekildi ve burnunu tuttu.
" Hep zarar hep "
Dedi ve kemerini bağlayıp gaza bastı.
" Bence sen bu günkü şefkat kotanı doldurdun "
" Sayılmaz ,önce ayağıma bastın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN? (Düzenlenecek)
ChickLit(Üşenmediğim bir ara düzenlenecek) Onların tabiri ile dile getirmek gerekirse 'Bir cadı ve bir ayının hikayesi' " Arass! " Arkasından koştum, durdurmaya çalıştım durmayınca yerde bulduğum bir çift terliğin tekini kafasına attım . Eliyle saçımı karı...