Ferah'dan;
-Mutsuzum.Tek kelimeyle anlatabileceğim bir hayat sürüyorum.Yada o hayatın içinde mutsuzum diye haykırarak çırpınıyorum. Ateşle okulun bahçesinde bir bankta oturuyoruz. Önümüzden yürüyüp geçen insanları süzüyoruz. Tam bir saçmalığın içindeyim. Kafam aylayktı movit movit.Saçmalık...
Ateşin sesiyle irktim.Bana birisini gösteriyordu.fazla ilgilenmedim.Ama sonra birşey farkettim.simsiyah giyinmiş siyah kapşonlu ceket siyah kot pantol... yüzü kıpkırmızı ağlamaktan gözleri şişmiş,zaman aşımına uğramış...
Merak ettim her nekadar tanımasam,kim olduğunu bilmesem bile merak ettim.
Ateşde merak etmiş olmalıki sürekli bakıp duruyordu. Çocuğun okula doğru yürümeye başladığını gördüğüm anda ateşin kolundan tuttuğum gibi takibe başladım. Evet ruh hastasıyım... O yüzden tanımadığım bir insanı sırf merakımdan takip ediyorum.
Yemekhanede bir masaya oturdu. Yazık! tabi benim gibi bir ruh hastası tarafından takip edildiğinin farkında değil.Ateşde yavrucağım ne yapsın mecbur tamam sen öğren gelip bana anlatırsın dedi ve büfeye gitti.
Piskopat bir tipe benzesede benim gözümde ,derin bir nefes alıp karşısına oturuverdim.Tabi çocuk şaşkınlıkla bana bakarken;
(Şey özür dilerim yaklaşık 5dakikadır seni takip ediyorum bir sapık gibi. Ama merak ettim. Tabi eğer özelinse giderim.)
Mimikleri değişmediği için anlafım ki türk değil ve dedikledimden gram bir şey
anlamadı. Dilini öğrendikyen sonra tekrar açıklamamı yaptım.
-Sorun değil ! Zaten ihtiyacım vardı biriyle konuşmaya.
-peki problem ne?
-Sevgilim beni terk etti.ilk sevgilim ölmüştü.ve ben beni terk edeni ölen sevgilimin yerine koyardım.
-Neden terk etti ki?
-Nedensiz öylece çekip gitti...
-İllaki bir nedeni vardır. Hem belki geri döner mecbur kalmıştır seviyordur belkide hissedemeyeceğin anlayamacağın kadar çok seviyordur seni.
-Herkes bir gün gidecekse sevmenin ne anlamı var?Bu söyledikleri beni o kadar düşündürdüki en sonunda çocuk baya haklı dedim herkes bir gün gidecekse sevmenin ne anlamı var dedim kendi kendime aklıma rüzgar geldi... niye herkes gidiyor bu soruya kendimde dahilim. Neden hep gidiyoruz birileri bizi hayal edemeyeceğimiz kadar severkan niye hep gidiyoruz?
-Biliyormusun baya haklısın sevmeseydi gitmezdi önüne ne zorluklar çıkarsa çıksın gitmezdi.SEVİYORSANIZ KALPTEN, GİTMEYİN! KALANINDA KALBİ VAR..
Zaman aşımına uğrayan bir insan bırakırsınız geride... geride kalan sizde olabilirdiniz ne olursa olsun seviyorsanız gitmeyin. Sevmeyi bilmeyen yazar dan sevmeyi bilen en kalplilere⌚🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
@ARKADAŞIM...
ChickLitMerhaba! Bu satırları okurken, başka bir dünyaya bodoslama dalan (SEVENLER)... *Sizlere en içten sevgilerimi dile getirmek isterim*Sizler sayesinde ; bulduğum kalbim ve ruhum için ayrı ayrı teşekkür ederim. ( Teşekkürler bitmez! ) Bu yüzden ben si...