🎀14.Bölüm⌚

38 16 20
                                    

......................................................
~BANA BİR MASAL ANLAT BABA~

(*Sözlerin bittiği yerdeyiz. Kelimelerin düğüm olduğu,kara toprağa gömüldüğü yerdeyiz ...Masalın bitip,uykuya daldığımız yerdeyiz. Biz uçurumdayız! Biz çığlıkların arkasındayız. Issız sokaklarda yanlış şehirlerdeyiz. Bir mezarlıkta elinde su şişesi bir kaçta solmuş çiçeklerle gözyaşlarımızın arasına gizlenmiş kız çoçuklarıyız. Koparılan köşeye atılanlarız. "Biz kaderleri karanlıkta kalanlardanız"
Biz! masal anlatacak birisi olmayan, sevgiyi bilmeyen, erken terk edilen, ışığı sönen mumlarız....*)

Babamın mezarının başında şarkı söylüyorum. Sanki orada yatıyor, Sonra kalkıp gelecek yanıma. Bana bir masal anlatacak ...
🎤Bana bir masal anlat baba!
İçinde bütün oyunlarım.
Kurtla kuzu olsun,
Şekerle bal...

🎤baba bir masal anlat bana!
İçinde denizle balıklar.
Yağmurla kar olsun,
Güneşle ay...

🎤Anlatırken tut elimi!
Uykuya dalıp gitsem bile,
(Bırakıp gitme sakın beni)... BIRAKIP GİTME! SAKIN!

BABAAAA! Olanların farkına yeni varır gibiyim. Çığlık atmak istiyor içim. " Gitme!sende beni bırakma! Bugün masal anlatmadın bana!... nefessiz kaldığım. Ölümü yaşamasam bile "daha" bir kez daha yaşadığım yerdeyim. Benden önce ölemessin! Sıra bendeydi. Arkanda acı gerçekler bırakıp gitme baba.
Bana korkunç bir masal kitabı bırakma. Gitme babaa!
Yapma bunu bana. Canım acıyor. İçim yanıyor! Ölüyorum ben! Neden gidiyorsun? Neden sıramı çalıyorsun? Neden caddenin ortasında elimi bırakıyorsun?
Hıçkırıklarım göğü yarıyor, ama babam sesimi duymuyordu. Ben nefessiz kalırken yaşıyor,ama babam nefes dahi almıyordu. Üstüne toprak atmışlar, onun ruhu duymuyordu. Benim canım yanıyor, o bunu bilmiyordu.....

Sarıldım toprağına! Onun toprağı anneminkinden güzel kokuyordu.

Bana bir masal anlat baba!
İçinde tüm sevdiklerim...
İçinde...🎼

Na' na' nana na'! Nana na' nana na'
Rüzgar biz neden mezarlıkdayız? Ne işimiz var burda?
- "Masal dinliyeceğiz"!
-  Kim anlatacak?
-  Çok güzel bir adam.
Babaaa! Babaaaaaa!
Babam gitmesin rüzgar! gitmesin! Nolur gitmesin! Gitmesin söyle hadi söyle bırakmasın beni! Babaaaa!
Rüzgar söylesene! Neden söylemiyorsun ona beni duymuyor işte. Seni duyar! Yaaaa hadii söyle!

En son rüzgara bağırıyordum. Sonra gözlerim kapandı. Rüzgar beni kucağına almış eve getirmişdi.kızarmış gözlerim uykuya dalarken abim ve rüzgar yanımdaydı.

Ben aslında bugün öldüm.
Babamla birlikte girdim o mezara...

(*Evet sevenler!Bizde ferah gibi; Karanlıkta kalmaya alışıkmıyız , bizimde ışığımız sönükmü? Bizde bir mezarın başında şarkı söyledikmi? Onun gibi annesiz sonrada babasız kaldıkmı? Kalmadıysak bile onun yanında olmalıyız! Elinden tutmalıyız!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(*Evet sevenler!Bizde ferah gibi; Karanlıkta kalmaya alışıkmıyız , bizimde ışığımız sönükmü? Bizde bir mezarın başında şarkı söyledikmi? Onun gibi annesiz sonrada babasız kaldıkmı? Kalmadıysak bile onun yanında olmalıyız! Elinden tutmalıyız!... Tek vücut olmalı onunla birlikte savaşmalıyız*)

#elimde çiçekler, önümde bir tümsek toprak, arkamda siyah giyimli insanlar, içten yakarışlar,ve  dudaklarımın arasından çıkan O şarkı#

#elimde çiçekler, önümde bir tümsek toprak, arkamda siyah giyimli insanlar, içten yakarışlar,ve  dudaklarımın arasından çıkan O şarkı#

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana bir masal anlat baba!....

@ARKADAŞIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin