💊9.Bölüm💉

84 29 18
                                    

💊💊~Yok doktor~sehabe💉💉

Ferah'dan;

(İnsanlar anlayamadı. O anın benim için ne kadar kötü olduğunu , Doktorlar anlayamadı. Sinir krizlerimi,üstüste geçirdiğim gece terörlerini,astım nöbetlerimi, durduk yere baş dönmelerimi...anlayamadılar işte! Meğerse sebebi varmış!
Beni benden alan bir sebebi varmış...)

Canımın yanışını,içimin dışıma akışını,kalbimin çaresizce atışını anlayamadılar! (*Çaresizlik bu!*) Hiç yaşadınızmı? Saatlerce bir noktaya odaklanıp ne yapacağınızı nasıl yaşayacağınızı düşündünüz mü? Ben hep yapıyorum bunu ! Benim özel bir doktorum var. Babam sağolsun.Doktorumun adı (Erkan efe BİLGİLİ)...

Rüzgar odamdan çıktıktan sonra  Erkan abi aradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rüzgar odamdan çıktıktan sonra  Erkan abi aradı.
Yarın hastaneye gelmeni istiyorum dedi. Benimle özel bir şey konuşacakmış . Hastaneye gelebileceğimi sanmıyorum dedim.  O zaman konum atayım bizim eve gel dedi. Yaa Erkan abi telefonda söyle ne olacak dedim olmaz dedi. Israr ettim çünkü merak ettim. Kekeledi mekeledi en sonunda söyledi ama benim dünyam durdu. Herşey bitti o an!
-kanser olma riskin var! Emarda küçük ama kötü huylu bir tümör yakaladık. Bu şekilde olan hastaları genelde operasyonla iyileştirebiliyoruz ama seninki astımın açtığı bir belirti. Yani testlere bakacak olursak 4 yıl bilemedim 5 yıl ömrün kaldı. Telefonun elimden düşüşünü hatırlıyorum.Gerisi yok.........................

savaşa girmemi istiyorlar benden! Ben daha annesizliğe katlanamıyorum.
Ben yalnızlığa katlanamıyorum.kanser diyorlar bana!

Bir insan tek başına bir savaşı yenebilirmi? İçinde milyonlarca düşman mekan edinmiş, minik annesiz bir kız o düşmanları mekanından edebilirmi? Doktor yüzüme bakarak sen kansersin demek istiyordu . Telefonda olmaz yüzyüze görüşelim diyordu. Gözlerimin içine baka baka ferah sen kanseresin demek istiyordu. Ne olabilirki? en fazla annemin yanına giderim. Kanser olmak kötü birşeymi? Eğer gerçekten kansersem ölecekmiyim.5 yıl ömrün kaldı dedi yaa!Saçmalık!
Acaba ne kanseriyim? Saçlarım dökülecekmi ? Herkesin gözü önünde eriyip gidecekmiyim?Öleceksemde eğer canım çok yanacakmı?yoksa kolayca mı öleceğim?Bu yaşımda neden bu kadar karanlıktayım ben?  Neden yaşama problemleri çekiyorum?  kabuslarla uyanıyorum hayata hemde daha uyumadan! Siz rüyanızda korktuğunuz şeylerin üstünüze bir orduymuş gibi geldiğini gördünüzmü?

Polis eskortları kulağınızda çınlarken bir denizde boğuldunuzmu? Kabus görürken hiç uyanamassam diye tir tir titredinizmi? Siz hiç annenizin vurulduğu o üç kurşunla vuruldunuz mu? Silah seslerinin arasında kayboldunuz mu? Mâlesef ben hepsini yaşadım ve artık yaşamaktan korkuyorum. Tam rüzgar geldi herşey geçip gidecek dedim kanser olduğumu öğrendim. BEN ARTIK YAŞAMAKTAN KORKUYORUM... Artık hayatıma mutluluk YÜKLENEMİYOR!

Zaten rüzgarı hiç anlayamiyorum. Etrafında bir sürü güzel sarışın, esmer ,kıvırcık dolanıyorken sorunlu gibi bana aşık oluyor
O daha iyi daha güzel daha sorunsuzunu hakediyor ama böyle yapması saçmalık!
Astım aynı zamanda kanser
annesiz bir kızı sevmesi, gerçekten anlayamıyorum.Ve galiba bende birşeyler hissediyorum. Onu okulun koridorunda gördüğümde elim ayağıma dolaştı,kendimden geçtim. Bilmiyorum bu onu sevdiğim anlamına mı geliyor? Seviyorum ama arkadaşım o benim! arkadaş olarak seviyorum. Sadece arkadaş....
.....................................................

O an koptum! annem geldi aklıma! Ne yaptığımı bilmeden koptum gittim işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O an koptum! annem geldi aklıma! Ne yaptığımı bilmeden koptum gittim işte.
Elime geçmedik eşya kalmadı.
Fırlatmadığım vazo kalmadı .
Atmadığım çığlık kalmadı......
Ya inanabiliyor musunuz ?
Kansersin dedi yaa!
Paramparça etti o cümle beni? İçim lîme lîme olup dışıma aktı. Yok doktor dedim. Yanlışın var dedim. Ben 18 yaşındayım dedim. Uğraşma benle dedim. Ama aslında kendime demişim!
Ne bu çektiğim? İsyan kötü tabi! İnsan kaderine razı olmalı! Ben
eridim diyeyim siz anlayın olurmu?

 Ama aslında kendime demişim!Ne bu çektiğim? İsyan kötü tabi! İnsan kaderine razı olmalı! Ben eridim diyeyim siz anlayın olurmu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                              

(❎🔇)
Ne hayattaydım ne bir ses işitiyordum.

Kırdıklarımı toplarken rüzgar girdi içeri. Önce ellerimi gördü sonra ağlayan gözlerime baktı.... içimden haykırdım ona (NE OLUR KURTAR BENİ!)
Sanki duydu öyle bir baktı ki yüzüme o anı unutmam mümkün değil !
   

🔇🔇 Duymamak mümkün mü? Sizce öylece kalakalmak
Kimseyi duymamak hayata mola vermek mümkünmü? Sadece biraz ara vermek,film setlerinde olduğu gibi kestik demek mümkünmü?İnsanlar bunun mümkün olmasını istediler. Tıpkı ferah gibi🔇🔇

💛sevgiyle kalın hoşçakalın!

@ARKADAŞIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin