📭(6.Bölüm)📦

68 30 7
                                    

Ferah'dan;

-Sabah her zamanki gibi ferah ferah esen rüzgarla uyandım.
Hazırlanıp okula gidecektimki, Ateş elinde bir koliyle odama girdi.
-Ferah bu sanaymış
-Banamı? Kimden'miş ki?
-Bilmem ! İsim yazmıyor.Ama şey bir amblem var şurada.
-Bakayım! (🔰)Bu şeydii osman amcanın giydiği cekette vardı. İş kiyafeti o zaman yok yaa osman amca bana ne göndersin?
-ferah! Rüzgar göndermiş olmasın ? Hani sonuçta rüzgar osman akçanın oğlu ya!
-Ateş saçmalama rüzgar bana ne göndersin?
Dur bakalım şimdi anlarız deyip paketi açtım.
Bir kağıt...
Şunlar yazıyor kağıtta;

-Karanlık sokaklarda yürüyen
Bir hiç oldum,seni ilk kez yalnız başına, bir başına bırakmak zorunda kaldığımda senin o uçağa binip gidişini gördüğümde inan zamanım durdu benim.İnan kum saatimden dökülen kumlar durdu ...ve benim o gün sana söylemem gereken bir şey vardı söyleyemedim. Çünkü duran sadece zaman
değil onunla birlikte kalbimdi

Özür dilerim seni senle yalnız başına bıraktığım için. Özür dilerim seni içindeki boşlukla bir başına bıraktığım için. Özür dilerim telefonumu ve numaramı değiştirip sana haber vermediğim için. Özür dilerim senin hayatına giren böylesine bir aptal olduğum için.
Rüzgar

Akan yaşları durduramadım gözlerimde .Evet o beni bir başıma kapkaranlık yapyabancı bir şehirde yalın bıraktı. Her gece hiç tanımadığım bir gökyüzünün yıldızlarını seyrettirdi.Her geçen gün canım yandı o yanımda olmadı o benim boşluğumu dolduran çocuktu ama içimde bilmediğim düşündükçe yıpratan bir boşluk daha açtı.O beni annesiz bıraktı hemde yabancılığıyla boğuştuğum bu şehirde tek bıraktı,kalpsiz bıraktı,hiç bıraktı. Annem olsa beni yalnız bırakmazdı. O gitmek zorundaydı o yüzden bu yıpratıcı hayatta annesiz kaldım. Ama rüzgar o benimle gelebilirdi bu şehri onunla tepebilirdik,elimizin tersiyle itebilirdik.
-Ferah sen iyimisin? Ne yazıyordu o kağıtta seni ağlatacak?
-Öyle! bazılarının aklına yeni gelmişim.

-Ee içinde başka ne var?
Kolinin içine baktım isteksizce;

⏳⌛⏳
İçinde bir kum saati vardı.bir kağıt daha
Ferah bu kum saatiyle yaşadım ben bitince yanında olacaktım ama ne yazıkki seni bir başına bırakmaya kalbim el vermedi .yani seni seninle tek başına bırakmadım. ben hep buradaydım. Gölgende....

Ve bırakmayacağım.
Çünkü ben boşluğuğunu dolduran çocuğum ve hep öyle kalacağım....

Çünkü ben boşluğuğunu dolduran çocuğum ve hep öyle kalacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🌟🌟🔑Evet  Cancanlar bir ipucu; ileriki bölümlerde bir buluşma hikayesi sizleri bekliyor. Kitabımızın karakteri rüzgar sevmeyi iyi bilen birisi. Yani sevdiğinin gölgesinde yaşamak hangi yiğidin harcı.kitabımız dedim çünkü ben bu kitabı sizlerin yüreği sayesinde yazıyorum. Sizlerden başka sevgiyi daha iyi tanımlayan birisini tanımıyorum. Hoşçakalın sevgiyle kalın...🔑🌟🌟🌟

@ARKADAŞIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin