4.Bölüm🔖🔑

92 31 22
                                    

(DÜNYA TEK BİZ İKİMİZ🎧)

-Ferah'dan;

Yatağımım ortasında günlüğümü okuyorum. Kulağımda kulaklık hem dinliyor hem okuyorum. Keşke okumak yerine yazabilsem yaşayıp yaşayıp yazabilsem. Ben onu arkadaşımmış gibi özleyemiyorum. Ben onu arkadaş'dan daha yakınmışım gibi özlüyorum. Bugün anladım, günlüğümü okurken; (o kız benmişim)
Rüzgarın belki  bir gün öğrenirsin dediği kız, o benmişim.  O hep söylemeye çalışmış o hep ben seni seviyorum demiş. Ben anlamamamışım ben dediklerini duymamışım.

Hatta gözlerimin içine bakarak söylemiş. Günlüğüme yazmışım. Ama bunu kalbim farketmemiş. (6.sınıf okul pikniğinde)
Geziye gitmiştik o gün okul müdürü 6.sınıflara başarıları dolayosıyla bir piknik ayarlamıştı. Yani bize. Aynen şöyle yazmışım o günü...

             (Okul pikniği)
Bu gün  kendimi iyi hissetmiyordum. Karnım feci ağrıyordu. Abim okulu arayıp söylemek istedi. Kabul etmedim gitmek istiyorum.
Geçer gider ne olacak sonuçta altı üstü bir karın ağrısı  dedim zorladım. çünkü gitmek istiyordum. Rüzgara geleceğim söz demiştim.ve izni kopardığım gibi okula gittim. Okulda toplanıp gideceğimiz yer hakkında biraz bilgi edindik. Rüzgar yanımdaydı.
Ve halimden anlamıştı kötü olduğumu. Sonra bizi piknik alanına götürecek olan otobüs geldi. Hepimiz bir heyecanla doluştuk. Bir saat sonra geldik ve bir heyecanla daha indik otobüsten.hocaların komutası altında yerlerimize geçtik çadır kutacaktık . Kurduk. Ben her dakika dahada kötüye gidiyordum.ayakta duramaz oldum başım öyle bir döndüki önce elimdeki çadıra takılan minik aparat düştü. Herkesin bana baktığını hatırlıyorum galiba o sırada bende düştüm.
Beni hastaneye getirmişler.E dolayısıyla piknikte iptal. Babam abim rüzgar sınıftan bir kaç kişi daha ve müdür.
Hepsi benim için hastanedelermiş rüzgar söyledi. Direk beni yoğun bakıma almışlar. Doktor abiyi babamla konuşurken duydum.Bir şeyden şüphelenmiyorlarmış ama tam duymadım.
Sonra bir uyanır gibi oldum. Başımda bir sürü doktor yüzleri hep asık. Gülmüyorlar , ciddiler kalkmayı denedim kalkamadım göğsümde bir acı hissettim. Ah diye inledim. Kalbim çok ağrıdı doktolar beni farkedip;
-Canım!sakin ol şimdi benimle  beraber 10'a kadar say tamammı ? Sayarken gittim karanlık bir yer ben bir koltukta oturuyorum karşımda bir pencere var pencerenin arkasında babam abim, rüzgar var. Ağlıyorlar. Babam kıpkırmızı gözleriyle bana bakıyor gitme diyor. Abim ellerini başına götürmüş olamaz hayır olamaz hayır olamaz diye sayıklayıp duruyor. Rüzgar bana öyle bakıyorki sanki ölmüşüm bana sende gitme diyor. Sonra bir daha uyanıyorum doktorlar gülümsüyor.
-Az daha gidiyordu hocam!
Diyor hemşirenin biri.
-Tamam arkadaşlar hastamız dinlensin bir kaç saat sonra hasta yakınları görüşebilirler
Yeniden tebrikler güzel bir operasyondu.
Zeynep!Mahsun beye söyle bundan sonra daha temkinli olsunlar o durumu biliyor.
-tamam hocam.
Uyuyakalmışım. Sonra babamın sesini duydum. Konuştu,sen benim hayatımdan bir parçasın eğer ben seni kaybedersem hayatımdan bir parça eksilir diyordu. Konuştu bir yandanda ağladı sonra abim geldi. Abiiiim !dedi, canıııım!dedi, benim güçlü prensesim! dedi.
Abin yanında bir yere gidemessin hem izin aldınmıki benden? dedi.Rüzgar geldi.
-Ferah biliyorum.Ben sana söylemedim. Söyleyemedim. Belki bir gün dedim geçiştirdim özür dilerim.
Ben bben, şey ben sana aşığım. Seni seviyorum. Çünkü bu dünyada senden daha güzel bir kız göremiyorum, senden daha güçlü  bir kız göremiyorum. Ya bu salak seni sevreken sen gidecekmisin? Bu çocuk sensiz yapamaz ben yapamam ferah nolur. Gamzeli prensini bekletme.  Sonra gitti. Evet piknik macerası 3gün hastanede kalmakla bitti.

Ne yazmışım yav! (Kulaklığımda çalan müzik diyorki bana Dünya tek biz  ikimiz !sen en iyi arkadaşım..........🎧🎧🎧)

🌟🌟Evet canlarım! bazen olur biri size deli gibi aşık olduğunu söyler ,siz anlarsınız ama zaman size herşeyi unutturur. Acı çekersiniz bir gün unutur gidersiniz! kaybedersiniz unutur gidersiniz. Hep böyle olmazmı,? seversiniz unutur gidersiniz!🌟🌟🌟

♡♡♡~Oy ve yorumlarınızı bekliyorum sevgi meleklerin😇😇😇~♡♡♡

@ARKADAŞIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin