☆♡8.Bölüm♡☆

74 29 34
                                    

Ferah'dan;

(Abim aradı)...

-İnsanlar herşeyi mahveder, gizli yaşa!
dedi.

İçime işledi biliyormusunuz!Gerçekten içime işledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçime işledi biliyormusunuz!
Gerçekten içime işledi. ~ İnsanlar herşeyi mahveder
Gizli yaşamalıyım~
♡ kalbime saklamalıyım♡
Derinlerde yaşamalıyım.
Gün biter bitmez rüzgar ateş ve ben eve geldik. Rüzgar burada ve ben hala şoktayım. Odama kapandım bir süre. Akşam yemeğine inmedim. Rüzgar kapımı çalıp durdu.
Gidip kapıyı açtım.Dayanamadım dayanamazdım.İçimi döktüm içini döktü.Öyle güzel bakıyorki benimle konuşurken, öyle tatlı gülüyorki gamzelerinin içine ayağım kaydı deyip düşesim geliyor. Çok değişmiş.

-Ferah yapma artık! Ben özür dilerim. Gerçekten!

-Sen yokken yıldızları izledim ben rüzgar.
-Biliyorum... yokken bende seni izledim ferah.

Aynı gökyüzüne bakıyoruz aynı yıldızları görüyoruz. Belkide aynı hisleri taşıyoruz.
Aynı dilekleri tutuyoruz.
Aynı duyguları yaşıyoruz.Belkide abimin dediği gibi ikimizde gizli yaşamalıyız mahvedilmemek için...

-Ferah artık burdayım ve seni asla yalnız başına bırakmayacağım. İlklerini artık beraber yaşayacağız. Günlüğünü artık eskisi gibi beraber dolduracağız. Artık annemizi beraber özleyeceğiz. Sen anneni özlerken bende beni terkeden annemi özleyeceğim. Hadi artık ferah! Bu ruh bu kalp çok yoruldu! Rüzgar eskisi gibi essin ferah ferah, izin ver. Olurmu?

İşte o an salıverdim kendimi
O an sımsıkı tuttuğum kendirimi gevşettim gitti. Boşandı ne varsa içimde dışarıya taştı gitti. Kendimi rüzgarın kolları arasında buldum. Yüzümdede az bir ateş ve bir kaç gözyaşı.
Annemi anlattım ona dizine yatarken... ANNEMİ ANLATTIM. Annemin nasıl üç kurşunla hayata veda ettiğini anlattım. Büyük bir veda ama habersiz. Oda anlattı annesini, nasıl evi terk edip gidişini. İskender lafı çıktı araya. Hemen kapattım (annemin katilini konuşacak değildik).
O AN GÖZÜMÜN ÖNÜNE GELDİ. Canım yandı. Ama ben alışkınım. Nefes alamamaya her an ölümün pençesinde çırpınmaya alışığım. Sanki o üç kurşun beni delip geçmeliydide ben sessizce veda etmeliydim bu hayata...

❌ ferahın gözümün önüne geldi dediği anı sizler için diğer bölüme yazacağım. sevgiyle kalın! geçmişi çok hatırlamayın ,malum canımızı yakan o anlar gözümüzün önüne geliyor❌🌟🌟🌟

@ARKADAŞIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin