Rüzgar'dan;
-film gibi. Bir sinema şeridi gibi geçti gitti gözümün önünden.Ona sarıldım ya!işte o zaman anladım herşeyi, işte o an içimden bir ses bana dediki rüzgar hiç bırakma o kızı! Onun sana ihtiyacı var dedim. Demeliydimde zaten.O acı çekerken o annesini özlerken ben yanında olamadım. Ve şimdi çok iyi anlıyorumki onsuz nefes almanın hiç bir değeri yok.
Mahsun amca ferahın babası. Babamın patronu,Aynı zamanda can dostu. Onun sayesinde ferahı tanıdım,aşık oldum,çok sevdim...Ama bir o kadarda sevmiyorum o adamı. İnsan kızını yurtdışına gönderirmi? hemde o kadar düşmanı varken.Bilmiyorum ama bazen çok korkutucu olabiliyor.Adam mafya sonuçta...
Bir gün ferahla kumsala gitmiştik. Yüzmeyi öğrenecekti,tabi eğitimci bir sürü hoca geldi. Ama ferah bir türlü denize girmedi inat etti girmedi mahsun amcada tamam büyüyünce öğrenirsin deyip başka şeylerle eğlenmesini sağladı.
Hep merak ettim ben! Ferah neden korktu denizden?
Merak işte çocukluk merakı.Ferah tek denizden korkmuyor . Korktuğu çok şey var onun!
Mesela lunaparklardan , sokak lambalarından , polis eskortlarından, aslında hep çocukça şeylerden korkuyor. En önemlisi yalnız kalmaktan korkuyor. Onun için ben annesini unutturan boşluğunu dolduran arkadaş oldum. Aşık olup arkadaş görülmek çok anlamsız...Ona bir söz verdim! korktuğu herşeyle onu yüzleştireceğim.
Tek tek... Artık korkusuz olacak. Korkusuz bir melek olacak.Deniz fenerlerindende korkmayacak.Artık yanındayım onun.Beraber müzik dinleyeceğiz. Manzara seyredeceğiz, eski anılardan bahsedeceğiz.
🔑 Evet sevgililerim! Hep yüreğinizi ferah tutun! Kalbinize essin rüzgarlar ferah ferah! Pencerenizi açın uçuşsun perdeler!sevgiyle kalın! (* HEP SEVİN OLURMU*)🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
@ARKADAŞIM...
ChickLitMerhaba! Bu satırları okurken, başka bir dünyaya bodoslama dalan (SEVENLER)... *Sizlere en içten sevgilerimi dile getirmek isterim*Sizler sayesinde ; bulduğum kalbim ve ruhum için ayrı ayrı teşekkür ederim. ( Teşekkürler bitmez! ) Bu yüzden ben si...