~"Kızım!"~

53 20 37
                                    


(Benim bir kızım var mış!)

İskender'den;
- Ay, her zamanki gibi tepede parlıyor. Elimde bir viski şişesi, altımda serin denizin kuru tahtalı sandalı!
Ne mi yapıyorum? Kahrolası dünyanın çektirdiği sıkıntıların acısını atıyorum. Ya sıkıntıları atarım ya kendimi şu denize..... Hangisi işime gelirse. İçimden bir ses bana haykırıyor;

Küfret! hayata,namussuz bir kadının çektirdiği acıya, namlunun ucundaki o kadın sandığım! İffetli namuslu ş...f. ..ze küfret!
Bir hanımefendi ,Genç bir hanımefendi bugün kapımı çaldı. Yıllar önce kurşuna dizdiğim hüda'ya çok benziyordu.
Ses etmedim başta. İnsan insana benzer dedim. Kim olduğunu ne istediğini sorunca iliklerime kadar ölmeliydim. Kimmiymiş. Ben adını söyleyeyim siz anlayın.

(HÜMA KARACA)!

Tamam lanet olsunki Hüdanın bir kız kardeşi olduğunu bilmiyordum. Kimse bilmiyordu. Kimse! Mahsun bile. Hayatına aldığı kadının onca insandan sakladığı bir kız kardeşi olduğunu bilmiyordu.
HÜDA KARACA ve HÜMA KARACA... Asıl mevzu bu değil. Öldü gitti! Öldürrdüm gitti! Herneyse bu bayan bana niye geldi? Ablasının intikamı içinmi? Hayır! Benim gibi kardeşini öldürdüler diye katil olmaya gelmedi o hanımefendi.
Bir gerçeği, Saklanmış üstü örtülmüş bir gerçeği açmak ortaya çıkarmak için geldi.

Viskim biterken elimi öteki şişeye uzattım. Nasıl olsa gece uzun. Gerçekler kısa anlatayım da sizde kimin ne m.l  olduğunu anlayın!

Bana aynen şu cümleleri sıraladı;

( İskender! Ablam senden hamile kaldı. Bunu kimseye söylemeyeyim diye bana uyuşturucu verip bağımlı yaptı.Ve beni herkesden sakladı. Senin çocuğunuda
Mahsuna iteledi. "Mahsun ben hamileyim" dedi. Zaten mahsunun en büyük isteğiydi baba olmak fırsatını hiç kaçırmadı. Ferah senin kızın! Bunu sana daha erken söylemeliydim. Biliyorum! Ama o uyuşturucunun pençesinden düşmek ömrüme bedeldi! Ablam bir haindi benim. Kendini katilim diye asla suçlama çünkü sen herkesin geleceğini kurtardın farkında olmadan!! Benim bunları mahsuna söylemem doğru olmaz! Baba sensin. A buda test! Babalık testi ablam yaptırmış sonrada Çöpe atmıştı ordan aldım. )

Babaymışım ben!Benim bir kızım var mış!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babaymışım ben!
Benim bir kızım var mış!
......................................................

Şimdi burdayım. Denizin ortasında içiyorum. Havadaki aya bağırıyorum. Denizdeki yansımasına bağırıyorum. Bağırıyorum!!! Durup durup bir namussuza küfür ediyorum. Ağzımı bozuyorum. Niye o bayan olmasaydı bir baba olduğumu bilmeyecektim. Yaaaaa a...nı a.....nı ben böyle işin!! Olmuyor böyle az daha gel üstüme, karabasan gibi çök be hayat! valla bak böyle olmuyor!! Sinirden o şişeyi kafama geçirmediğim kalmıştı oda oldu.

Ne diyeceğim ben mahsuna?
Kızım dediğin üstüne titrediğin yavru ceylan benimmiş mi? Sen o kadar annesiz besle büyüt başkasının çıksın! Niye gitmişdi mahsun newyorka?
Kızım hasta dediiii!! Beyin mi kaldı yaa,içerken içerken....

Sarhoşluk kendini gösterirken,sızdım gittim. Hava soğuktu. Sorun? umrumdamıydı? Lan benim kızım varmış kızım! Ne soğuğu yaa! Vız gelir........tırıs gider.

Telefonum çalmış saatlerce. Midem bulanıp alev alev yanarken, beynim sulanıp sulanıp bir küfür sayıklarken. Mümkünatı yok onu duymamın. Size iyi geceler ben şurada az daha sızacağım....................................

🌙🌙🌙🌙Evet sevenler! Gerçekler acı verir bazen! Ayın ışığında sızmak istersin! Kolay değil. Biri senden öyle bir şey gizliyorki aklın feleğin şaşıyor. Tutamıyorsun ağzını ne gelirse dilinin ucuna dışarı atıyorsun. İskender kötü diyorlardı, ferahın annesine acıyorlardı! Kimi iskenderi şahmat etmek istiyordu,kimi hüdayı geri getirmek!
Oysaki hayat en büyük hamlesini yapmışdı çoktan🌙🌙🌙🌙

🔒(Sevgiyle kalın!Hayatın acı gerçekleriyle yıkılıp kalmayın!)🔒

@ARKADAŞIM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin