Multi: Elyas&Taha- İncinmesin Kanatların
Multi şarksı çok hoş . Ömer Asaf'ımı hatırlattı.
Ben geldiiimm.
Çok özledinizz demii?? Ben daha çok valla..
Geç oldu ama geldim🤐
Bazen bazı anlar vardır, bazı hisler vardır bunu kelimelere dökemeyiz. İzmir depremi.. Acı kayıplara sebep oldu ihmalsizlikler. Küçücük çocuklar yetim öksüz kaldı. Anne baba gibisi yok şu dünyada.. Bir genç vardı, ailesini kaybetmişti, ve elinde bi fotoğraf bile kalmamıştı. Herşey yitirilmişti.. Bunlar can acıtıcı. Gerçekten.. Allah hepsine yardım etsin. Sabır versin. Mekanları cennet olsun inşAllah.
Ve aranızda depremi yaşayan, yada bi yakınını kaybeden çiçeklerim, umarım yoktur ama varsa çok geçmiş olsun, sizi seviyorum.
Ağlaşmadan bölüme geçeyim artık.
İyi okumalar Narçiçeklerim 🌺
Oy ve Yorum 🤝🤝
Net 500 yorumu çok geçsin bak. Anlaşalım.Hatta 1000 e gelin. Çabuk gelsin bölüm gaza gelirim valla🌺
Ay'ın şavkı geceye vurdu;
Şeyta'nın gözleri kamaştı.Yandı
Kavruldu
Kül oldu...
Kendini Ay'a meftun eyledi.
Onu görmediği kahrolası anlardan nefret etti. Etrafını yaktı, yıktı, savurdu. Ateşini esirgemedi.
Onu gördüğünde ise; yaktığı kadar yandı, yıkıldığı kadar duruldu. Annesini dinleyen masum bir çocuk gibi köşesine çekildi, kendini Ay'ın güzelliğine adadı. Onu izledi. İzledi.. İzledi... Zarar vermeye korktu. Ateşi ona sıçrar diye yaklaşmadı. İzledi. Sevdi. Aşık oldu. Yüreği bi' çare kavuşmayı diledi..
Yana yana, içi eriye eriye onu sevdi, izledi, korudu...
Ömer Asaf'ta korktu Allah'ın her günü. Uzak durdu, izledi, sevdi, aşık oldu. Kendini genç kız da kaybetti. Ama yetmedi, yetinemedi bunlarla. Aşık yüreği belki de çok bencilce ama daha fazla dayanamadı. Onu her gördüğünde, narin sesini her duyduğunda, o uyurken saçlarını her okşadığında aşkı daha da...daha da alevlendi. Her anında tazelendi. Avuçladığı somut bir yangın oldu.
Onu gördü, ondan başka herkese kör oldu.
Sesini duydu, ondan başka herkese sağır oldu.
Tenine dokundu, ondan başka herkes haram bilindi.
Aklı, kalbi, varlığı herşeyiyle bir ona boyun eğdi. Kabul etti.
Ne güzel bir kabullenişti bu öyle Allah'ım
Şimdi ise son konuşmalarından sonra sevdiğinin ürkek sessizliğinden doğma bir zamanda yüreğinin sevdasıyla huzura erdiği hükme boyun eğmişti. Sessizliğin boyunduruğu altına.
Sadece;
Minik serçe yüreği ürkeklikle, akabin de sevdiğini kollarının arasına aldığı için tatlı bir huzur, tatlı bir heyecanla Ömer Asaf ve Nar çiçeğinin kalp çarpıntısı, nefes sesleri yayılıyordu. Kendini dış dünyaya kapamış, bu an'ın içine hapsolmuştu adam. İçi yangın yeriydi. Alev almış bir benzin istasyonu gibi tutuşmuştu. O yangının içinde cenneti yaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARE (Aşık Mafya SERİSİ)
Roman pour Adolescents🌺... .. Kitap kapağı bana aittir. 2020.01.29. Saat: 23:25