BÖLÜM 11

4.6K 502 325
                                    

Xiao Zhan yaklaşık birkaç dakika önce Yibo tarafından zorla masaya oturtulmuştu. Xiao Zhan'ın iyi olduğu birçok konu vardı fakat ders çalışmak kesinlikle bunlardan biri değildi. Hayatı boyunca arkadaşları tarafından çok sevilmesine rağmen öğretmenlerin hep zorla katlandığı bir öğrenci olmuştu. Kimse bunu inkar edemezdi. Sınav zamanları gelmişti ve zaten yeterince sıkıcı olan bu ev daha da sıkıcı olmaya başlamıştı. Yibo kütüphaneden eve çok geç geliyor, sabah da erkenden kalkıp okula gidiyordu. Spor salonunda bile yüzünü çok sık görememeye başlamıştı. Bir de üstüne evde olduğu saatlerde o kız da Yibo ile ders çalışmak için bu eve geliyordu ve ikisi de Xiao Zhan gürültü yaptığı zaman deli gibi kızıyordu. Xiao Zhan dağılmış saçlarıyla masadaki notlara baktı. Daha önce bunlara çalışmamıştı ki şimdi çalışınca hemen anlasın. Odadan çıkıp televizyon izlemeye de gidemezdi, Yibo onu son 1 saat içerisinde en az 4-5 kere kaçmaya çalışırken yakalayıp odaya sokmuştu tekrar. Savurduğu tehditler de cabası. Ayrıca nadir de olsa Yibo'nun odasından gülüşme sesleri geliyordu. Xiao Zhan'ı odaya kapattıktan sonra bir de utanmadan sevgiliyle güzel vakit geçirmeye mi çalışıyordu? Xiao Zhan kafasından geçen kurnazca fikre güzel bir kahkaha attı. Gürültü yapmaktan çekinmeyerek odanın kapısını açtı, Yibo onu duysa da gizlenmesine gerek yoktu. Koridora çıktı ve adımlarını ağır çekimde atarken peşinden gelen biri var mı diye kontrol etti.

"Boşuna peşimden gelme su içmek için çıktım." diye bağırdı Yibo'nun odasına doğru yönelerek. Hiçbir tepki gelmemişti. Artık Yibo'nun da onu umursamaktan vaz geçtiğine emindi. Parmak uçlarında ilerledi ve dolaptan küçük bir bira kutusu çıkartarak tek seferde kafasına dikledi.

"Suymuş!" Kendi kendine kıkırdadı. Yibo ile son zamanlarda biraz daha yakınlaştıkları için Yibo çoğu kuralı görmezden gelmeye başlamıştı. Dolaptaki bira kutuları da bunun kanıtıydı. Yine de hergün içmesine izin vermiyordu tabii ki. Kafasına diklediği kutuyu Yibo görmemişti, bu yüzden sayılmazdı. Bir tane daha açarak Yibo'nun bira olduğunu anlamayacağı bir bardağa doldurdu. Yanına da diğerleri için iki bardak su. Yibo'nun en iyi içebildiği şey suydu. Asitli ve aşırı şekerli şeyler içmezdi, sıcak içecekleri de çok nadir tercih ederdi. Xiao Zhan onu tanıdıkça sadece su içtiğini fark etti. Bira dolu bardağını diğer su bardaklarıyla birlikte bir tepsiye koydu. Onları huzursuz etmeye gitmeden önce odadan ders kitaplarını ve notlarını almıştı.

Kapı birkaç kere tıklandığında Yibo huzursuz bir şekilde o tarafa doğru döndü. Xiao Zhan içeriye girdiğinde ikisi de masanın başında oturmuş ders çalışıyordu. Çok da eğlenceli bir ortam olduğu söylenemezdi fakat kendi odasından iyiydi şimdilik. Xiao Zhan hiç çekinmeden kendi odasıymış gibi hareket etti.

"Burada çalışabilir miyim ben de?" Tabii ki de çalışmayacaktı. "Dil konusunda sıkıntı yaşadığım için anlamakta zorlanıyorum da. Hep Yibo çalıştırırdı beni. Şimdi başkaları onu benden aldığı için-" Yibo ile göz göze geldiğinde cümlesini tamamlamadan sustu. Yibo ona hiçbir zaman ders çalıştırmamıştı ve şu an sadece onlarla ufak bir oyun oynuyordu.

Xiao Zhan elindeki tepsiyi ders çalıştıkları kağıtların üstüne bıraktı aniden. Ikisi de kafasını geri çekmişti. Yibo sorun çıkarmamak için sustu yine. "Bizi rahatsız edersen seni dışarı atarım. Bir daha da odama giremezsin. "

"Yibo.." Xiao Zhan dudaklarını büzerek konuştu. "Robotlarınla oynamayı ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Odama götürmeme de izin vermiyorsun ki kırarım diye."

"O zaman ses çıkarma."

Xiao Zhan masanın üstünden kendine ait olan bardağı alarak, yatağa geçmeden önce sevgilisine şımarık bir bakış attı. Bu kızı hâlâ hiç sevmiyordu.

Black or White [Yizhan] ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin