Epilog

208 17 4
                                    

Złote drzwi się otworzyły, a w nich stanął Mistrz Złota, a już za chwilę najważniejsza osoba wśród ninja. 

A za nim jak jeden mąż...

Mistrz Wiatru - Hiroto Kiyama

Mistrzyni Wody - Reina Yagami

Oraz nowi w fachu

Mistrz Ziemi - Midorikawa Ryuuji

Mistrz Ognia - Nagumo Haruya

I filar, który został stworzony przez samego Afuro.

Mistrz Lodu - Suzuno Fuusuke

Terumi rozglądał się po wszystkich zgromadzonych. Było widać, że się denerwuje. Nawet ślepy by to zauważył.

Przeszedł spokojnie dywanem. No może jednak nie tak bardzo spokojnie? Wyglądał jakby zaraz miał się przewrócić. Jednak bezproblemowo udało mu się dotrzeć do schodów, gdzie już czekał na niego ogromny tron. Był niczym królewski jak nie większy.

Zrobił parę wdechów i odwrócił się przodem do przyszłych podanych. Cała sala była przepełniona ninja nie ważne jakiego poziomu. Zaraz to on będzie najważniejszy i to każdy będzie podlegać właśnie jego rozkazom. Uśmiechnął się na tą myśl, jednak zaraz zwrócił uwagę na jednego z najstarszych wojowników. Był on ubrany w białą szatę wraz z srebrnymi detalami, a wręcz trzymał dość stary - przynajmniej na taki wyglądał - pergamin.

- Afuro Terumi.- zaczął oficjalnie, czyli tak jak przystało. - Czy jesteś gotowy pełnić funkcję naszego mistrza?

- Jestem.- odpowiedział pewnie.

- Czy w razie niebezpieczeństwa nie będziesz bał się przeciwstawić złu?

- Będę lojalny wobec moich ninja.

- Czy w razie potrzeby oddasz za nich życie?

- Tak.

- A więc od dziś jesteś naszym przywódcą! - po tym zdaniu niebieskowłosy ninja dał mu ładnie poskładany nowy strój, zaś po całej sali dało się słyszeć okrzyki radości.

Afuro był już dla nich najważniejszy...

Bez wahania każdy oddałby za niego życie...

No i pewnie na odwrót...

Pytanie jak on sam sobie poradzi z tak ważnym stanowiskiem?

To już materiał na inną książkę.

_______________________

(na książkę która została usunięta po 3 rozdziałach)

Pozdrawiam po roku


Dust of Darkness | Inazuma Eleven ✔︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz