Capitolul 11

22.2K 553 77
                                    

Când am ajuns la casa lui Enzo, m-am despărțit de Africa și am intrat fugind.

Ce tocmai s-a întâmplat? Carter tocmai a...?

Nu credeam că o să ajungă atât de departe.

Și dacă încearcă din nou?

Pulsul meu a accelerat și respirația mea s-a agitat, dar m-am obligat să mă relaxez. Nu pot trăi cu frică.

Mergeam în cameră când l-am văzut pe Enzo în salon. Și nu era singur.

O fată era cu el.

Când intru în cameră, ambele perechi de ochi se fixează pe mine și mă fac să devin agitată.

-Nu te așteptam atât de devreme. Nu ai fost la o petrecere? a întrebat Enzo încrețindu-și fruntea.

-M-mă plictiseam, am mințit, încercând să nu par speriată.

Fruntea sa încrețita nu s-a relaxat, dar a aprobat. Am continuat să merg în cameră și când am ajuns, m-am aruncat pe patul lui Enzo cu fața în jos.

Știam că să merg la petrecerea asta nu era o idee bună.

Sunetul ușii deschise m-a făcut să îmi ridic capul.

Enzo a intrat în cameră și s-a apropiat de pat.

-Nu am crezut niciun cuvânt spus acolo. De ce ai rochia ruptă?

-Așa e...

-Nu mai minți, la naiba. Ce s-a întâmplat?

Maxilarul fratelui meu vitreg se înăsprește.

Am respirat profund și am spus:

-Am un fost care... mă hărțuiește să mă întorc la el și... la petrecere m-a dus într-o cameră și... a început să mă sărute. Eu i-am zis de o mie de ori că nu, dar el a continuat... A încercat să îmi scoată rochia, dar am ieșit de acolo.

Când mi-am ridicat privirea, am văzut că pumnii și maxilarul lui Enzo erau strânși și murmura lucruri pe care nu sunt capabilă să le înțeleg.

-Carter zici că îl cheamă? a întrebat după câteva secunde de liniște.

-Da.

Nu a mai zis nimic și a ieșit din cameră. De la ce a venit toate astea? Enzo era preocupat pentru mine?

Am scuturat capul, alungând aceste gânduri. Niciodată nu voi ajunge să îl înțeleg.

Mmm, ce pat comod.

A început să mi se facă somn și fără să pot evita, am adormit.

~*~

Două mâini zguduindu-mă m-au trezit, dar nu am deschis ochii.

-Nix.

Când a văzut că nu răspund, a insistat:

-La naiba, Nix.

Am murmurat chestii pe care nici eu și persoana mea nu am putut să le înțelegem. Sunt prea obosită ca să spun ceva coerent.

-E patul meu, Nix... s-a întors acea voce din nou după ceva timp, dar am continuat să nu mă mișc, somnul e prea mare.

-La naiba, bine...

Observ că se oprește să insiste și sunt prinsă în brațele lui Morfeu.

~*~

Soarele intră pe fereastră și îmi bate în față, obligându-mă să deschid ochii.

M-am uitat la ceas și am observat că e șase dimineața.

Ți-a mai rămas o oră de somn, folosește-o util.

Am oftat și mi-am închis ochii din nou, dar i-am deschis când mi-am dat seama de un lucru. Sunt în patul lui Enzo.

Amintirile de ieri mi-au venit în minte și m-am obligat să le alung. Nu vreau să mă gândesc la Carter.

Am privit podeaua căutându-l pe fratele meu vitreg. Unde e? E foarte devreme ca să se ducă la muncă.

Nu după mult timp, mi-am dat seama de respirația apăsată care se auzea lângă mine.

-Enzo.

L-am mișcat ca să se trezească.

-Răspunde, inutilule.

I-am scuturat brațul,

-Enzo, am țipat de data asta.

Nimic.

Am oftat profund, simțindu-mă iritată. Se pare că are un somn profund.

-Ce dracu? a zis vocea de lângă mine.

Enzo are un zâmbet pe față și mi-am amintit noaptea anterioară: el a încercat să mă trezească, dar eu nu mi-am mișcat nici măcar un deget.

-Ce faci aici? am întrebat.

-Dorm.

-Mă refer în acest pat, cu mine.

-E patul meu, a răspuns marcând "meu". Nu ai vrut să te miști, așa că... aici sunt.

Unul din colțurile gurii i s-au ridicat.

Mi-am rotit exagerat ochii.

-Nu ai treabã?

-Intru mai târziu. Taci și dormi.

Îi fac pe plac și mă întorc la a dormi. De data asta știind că îl am pe fratele meu vitreg și sexy dormind lângă mine.

~*~

-L-au exmatriculat pe Carter, m-a informat Africa când am ajuns lângă ea.

Ochii mei s-au deschis larg.

-De ce?

-Cineva a povestit ce s-a întâmplat ieri la petrecere, a spus Africa, de data asta cu o voce mai joasă, ca să o aud doar eu.

Cine a povestit?

Nimeni nu a fost prin preajmă și eu... i-am povestit doar lui Africa și lui...

Enzo.

Nenorocitul de Enzo.

Fratele meu vitreg? Profesorul meu. *TRADUSĂ*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum