Enzo
-A fost primul meu serviciu. Eram în avion, așteptând sã decoleze. Urma sã fiu profesor la o universitate de acolo, din Argentina. Cel mai tânãr de acolo.
-Wow, zice Nix surprinsã. Pãrinții tãi trebuie sã fie foarte mândri.
Am aprobat dându-i dreptate.
-Mama era.
-Și tatãl tãu?
-Vei vedea. Asta a fost ziua în care am cunoscut-o pe Siena. Prima mea iubire. S-a așezat lângã mine în avion.
-Argentina, nu? mi-a zis cunoscându-mi râsul tipic.
-Încã îmi amintesc accentul ei tipic englezesc. În acel moment nenorocit în care am vãzut-o, m-am îndrãgostit.
-Cum te poți îndrãgosti de cineva pe care abia l-ai cunoscut? a întrebat Nix încrucișându-și brațele.
Am scos un mic hohot de râs.
-Știu cum sunã, dar uneori, ai nevoie doar de o nenorocitã de secundã.
A aprobat și a zâmbit, știu cã e forțat, dar continu:
-În ziua urmãtoare, am mers la universitatea unde trebuia sã muncesc. În acea zi l-am cunoscut pe decan.
-Decan?
-Monstrul nenorocit.
-Ai ajuns târziu, a fost primul lucru pe care mi l-a zis.
-Îmi pare rãu, domnule. E prima mea zi în Argentina și nu o cunosc.
El și-a rotit ochii oribili:
-Dacã vrei serviciul ãsta, trebuie sã îl iei în serios.
-Îmi pare rãu, serios, am repetat ca un prost. Nu se va mai întâmpla.
-Sper. Înainte sã începi, trebuie sã îți spun ceva, bãiete. S-a ridicat de pe scaunul lui și s-a apropiat de mine. Suntem fericiți sã te avem în echipa noastrã.
-Bine, asta a fost foarte drãguț, a spus Nix, câștigând un râset din partea mea.
-Nu îți da cu pãrerea așa repede.
-Dar trebuie sã știi cã avem reguli stricte între profesori.
-Mã privea de sus, știam cã se simte superior mie. Și asta mã enerva mult.
-Le voi respecta pe toate.
-Ești foarte tânãr și ești deja profesor, asta e demn de vorbit.
-Mulțumesc, domnule.
-Vârsta normalã e de la douãzeci și cinci în sus. Aici, mulți elevi au vârsta ta.
-E vreo problemã cu asta?
-Avem reguli stricte. Profesorii nu pot ieși cu elevii.
Am deschis gura surprins. Nu era intenția mea nici sã mã apropii de ele.
-Nu mã gândeam la asta.
-Speri sã nu încalci nicio regulã, Enzo. O greșealã și ești dat afarã.
Nix și-a mușcat buza cu furie.
-Crede-mã, asta nu e nimic din ce vine.
-Nu voi greși, am zis sigur pe mine. Dupã ce am terminat de vorbit cu el, am mers la un hotel care era în apropiere.
CITEȘTI
Fratele meu vitreg? Profesorul meu. *TRADUSĂ*
RomancePovestea noastră nu e una tipică de frați vitregi. Nu. În aceste povești, fratele ei vitreg nu termină în a-i fi profesor. În asta, da. Din păcate, sunt eleva și sora vitregă al lui Enzo Soler. Și ăsta nu e cel mai rău lucru. Va trebui să locui...