-Unde e Paul? a întrebat Negan privind în jur.
-A plecat fugind zicând cã se duce sã cheme pe cineva sã ne ajute, spune Enzo fãcând ghilimele la ultimul cuvânt.
-Laș, zicem eu și Negan la unison, iar apoi ne privim râzând.
~*~
Când am ajuns acasã, ne-am separat, Negan și Paul au mers sã se antreneze, Enzo sã facã un duș și eu sã mãnânc.
Arunc o privirea la ce a pregãtit Enzo: spanac. Nu îmi displace foarte mult, dar putea fi mai bine.
Încep sã mãnânc și imediat îmi sunã telefonul. E Africa.
-Bunã, Afri.
-Nix... -sunã de parcã se ține de nas- Poți veni acasã la mine? Am nevoie de companie.
Mi-am încrețit fruntea îngrijorată.
-Ce ți s-a întâmplat?
-Nu vreau sã vorbesc despre asta acum. Îți povestesc dupã.
-Liniștește-te. În douãzeci de minute sunt acolo.
Africa și-a luat rãmas bun și a închis. Ce i s-a întâmplat? Am o mie de întrebãri la care sper cã poate sã îmi rãspundã.
Am mâncat neliniștitã și când am terminat i-am spus lui Enzo cã ies.
Am mers în stația de autobuz pentru cã Africa e cam departe de mine.
Autobuzul nu întârzie sã ajungã și când intru îmi pun cãștile în urechi. Mereu o fac când merg singurã.
La cinci minute de când autobuzul merge, primesc un mesaj de la Africa.
Africa: NU MAI VENI. Îți povestesc dupã.
Eu: Glumești, nu? Sunt deja pe drum.
Africa: Scuzã-mã. Îți povestesc dupã.
Nu pot evita sã nu mã supãr. Ce fac acum? Oftez gândind și o blestem pe prietena mea.
Într-un final decid sã mã opresc la urmãtoarea stație și sã mã întorc pe jos acasã.
~*~
O datã ajunsã acasã, închid ușa.
Mã uit la telefon sã vãd dacã Africa s-a deranjat sã îmi explice ceva, dar nimic. Nu îi înțeleg comportamentul din ultima vreme. E foarte ciudatã.
Îmi scutur capul pentru a nu mã mai gândi la asta. Am destule probleme.
Enzo pare cã nu e acasã pentru cã nu se aude niciun sunet.
Merg pânã în camerã pentru a încerca sã dorm.
Când intru îmi caut cu privirea pijamaua, care e mereu în vârful patului.
Îmi încrețesc fruntea și caut prin dulapuri, dar nimic. Deschid sertarele sã vãd dacã am noroc, dar ceea ce îmi atrage atenția este o pozã.
În ea este Enzo și o fatã. Par foarte apropiați.
-Nu e sora ta vitregã? S-a auzit o voce femininã apropiindu-se.
M-am alarmat.
Aud un râs masculin pe care îl cunosc foarte bine.
-Nu e. Suntem singuri.
Aud pași apropiindu-se și prima mea reacție e sã pun poza în buzunar și sã mã ascund sub patul lui Enzo.
Imediat se aude ușa, urmat de un sunet care intuiesc cã e sunetul sãrutului lor.
Îmi vine greațã.
-Nix...
Îmi aud numele și mã pun în alertã. Rahat, m-au prins.
-Cum? a zis fata. Ai zis Nix?
Și liniștea domnea în camerã.
De ce a zis numele meu?
-Ar fi mai bine sã plec.
Îi aud cãlcâiele îndepãrtându-se.
-Așteaptã, la naiba, eu...
-Lasã-mã, Enzo.
Mai mulți pași se auzeau îndepãrtându-se și dupã asta, o izbiturã, iar apoi liniștea a domnit din nou.
Mã uit în jurul meu și când vãd cã sunt în afara pericolului, ies din ascunzãtoarea mea.
CITEȘTI
Fratele meu vitreg? Profesorul meu. *TRADUSĂ*
RomancePovestea noastră nu e una tipică de frați vitregi. Nu. În aceste povești, fratele ei vitreg nu termină în a-i fi profesor. În asta, da. Din păcate, sunt eleva și sora vitregă al lui Enzo Soler. Și ăsta nu e cel mai rău lucru. Va trebui să locui...