TANITIM

89 14 6
                                    


Öncelikle herkese merhabalar. Yeni ve daha samimi bir çalışmayla burdayım. 


Bu bölümü ve önceki çocuk aklımla yazdığım saçma hikayemi bir süre silmeyeceğim. Belki nerden ne oluşturmuş diye bakarsınız :)


Bu kitabı bir süredir kurguluyorum. Henüz tam bitirmiş değilim zaten ama yazdıkça devamı gelir diye düşünüyorum. Umarım karakter, kurgu ve yazımımı beğenirsiniz. 


Yazdığım bu hikayeye de en uygun başlık bu olur diye düşünerek böyle bir şey oluşturdum. Okuduktan sonra eğer beğenirseniz yorumlarınızı ve votelerinizi unutmayın olur mu? ;)


Biraz farklılık olsun diye klişelerden uzak durmaya çalıştım yazdıklarımda ve yazacaklarımda da klişe bulamayacağınızı söyleyebilirim. Konuya klişe ya da basit diyebilirsiniz belki ama okudukça fikrinizin değişeceğini düşünüyorum. 


Karakterlerimi de uzun araştırmalar sonucunda güzelce hazırladım. Umuyorum ki her şey güzelce oturur. Şimdiden iyi ve keyifli okumalar dilerimmmm :):):)


Ha bu aradaaa, hikaye başlarına yazacağım şarkıları okurken dinlerseniz ayrı bir tat alacağınızı düşünüyorum. Ama eğer "seste okuyamam" derseniz bölümü iyice sindirip şarkılerı öyle dinleyebilirsiniz. Ve son tavsiyem çok uzatmicam tamam :D 


Şarkıları sözleriyle dinlerseniz hikayenin parçalarını bulacaksınız. Şimdiden herkese Teşekkürlerrrrrrr :)

ALEV DAMLALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin