(Multi: MARMARİS - KIZKUMU)
*Şarkı ileride çalacak :)
Saat sabah: 10.00
Teknenin sallantılı halleri Çileni acıktırmıştı. Çantasından çıkardığı biri vişneli biri çikolatalı iki keki limonatasıyla midesine indirirken Soner oturduğu yerin direğine kafasını yaslamış, yan gözlerle şaşırarak Çilenin açlığını seyrediyordu.
"Ne yedin kızım, biraz sakin. İki koy sonra esas yemekler gelecek zaten."
Çilen ağzındaki son lokmasını yutup, limonatasından bir yudum daha aldı.
"Biraz denize girmeyecek miyiz? Aç aç yüzülür mü Kızılcık? Sende yeseydin biraz, al yulaflı bisküvi kaldı sana bir tek."
"Sağ ol. Beni düşünmen çok duygulandırdı ya cidden." Gözlerini devirip iki üç bisküvi aldı ve bir çırpıda yedi.
Çilen ortamın kalabalığa rağmen sessiz olduğunu düşündü.
"Ben Karan amcanın oraya gidiyorum, şarkı açtıracağım. Eğlenelim biraz."
"Tabi tabi, hiç eğlenmedin çünkü."
Çilen, Soner'in bu uyuşukluğunu hiç sevmiyordu. Yıllardır ona yoldaşlık etmese tam şuan zevksizliğinden konuşmayı kesebilirdi. Limonatasından bir yudum daha alırken hangi şarkıyı açtırmak istediğini düşündü ve oturduğu yerin ucuna doğru kayarak kaptanın yanına gitti.
"Karan bey amca, hani şarkı falan yok mu? Sessiz sedasız mı tur yapacağız?"
Karan amca çayından bir iki yudum alıp, Çilene bir gülüş attı.
"Olur mu hiç kızım? Açacaktı bizim çocuklar."
"İlk istek benden gelsin mi o zaman Karan bey amca?" ve o sempatik genç gülüşüyle, Karan amcanın Çilen'den küçük biri kız diğeri oğlan olan ikizlerinin yanına gitti.
İki kolunu çocukların omzuna attı ve hangi şarkıyı oynatmayı planladıklarına baktı.
"Hadise mi? Yahu lise sona geçtiniz müzik zevkiniz bu mu ikizler?"
İkizler "Ne açalım?" dercesine bir bakış fırlattılar.
"Benim aklımda var bir şeyler." Diyerek göz kırptı Çilen ve bilgisayara eğilerek şarkısının ismini yazdı.
Ve hoparlörlerden 'Bahçe Duvarından Aştım' çalmaya başladı.
"İşte bu. Sekmelere birkaç şarkı açtım. Sıra sıra çalarsınız oldu mu?"
Kafalarıyla onaylayıp, gülücük attı ikizler.
Çilen kaptanın yanına tekrardan çıkıp mikrofonu aldı.
"Bahçe duvarından aştım
Bahçe duvarından aştıım-mm"
"Hadi bakalım herkes ayağa. Köpük partisi ve birbirinden müthiş koylar sizleri bekliyor. Hadi kimse oturmasın. Bu başlangıç!" deyip herkesi alkış ve kendine has danslarla kaldırmaya çalıştı. Masaya gelip Kızılcık'ı da kolundan tutarak dansa davet etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV DAMLALARI
Teen FictionSöneceğini bile bile suya dokunan mıdır cesur olan? Yoksa söndüreceğini bile bile ateşe yaklaşan mı? Belki ikisi de birbirinin tamamlayıcısıdır. Ya da yok edicisi... Peki aksine ateş kendini bırakıyorsa suya? Onu yok edene adıyorsa kendini? Sönmek...