Arkadaşlar kaçak gelinler ilgili bir hikaye fakat kurgu biraz farklı daha doğrusu Selim Badboy biri yani:-)
Kızlar izmirden gelmiş erkeklerle çıkıyorlardır.Şebnem selim hariç.Hadi başlayım:-)
Şebnemin Ağzından
Sabah sabah alarm sesiyle uyanmak ne kadar kötü birşey ya.Hemen elime telefonumu alıp instagrama girdim.Oha çüş yok artık!Selim bir kızla fotağraf çekilip altınada"Gece Uzun Olucak;-)"
Oha ya gece atmış bu fotoğrafı kim bilir ne yaptılar.Böyle kendi iç sesimle boğuşurken kainat geldi.
Kainat:Günaydın kuzum.
Şebnem:Günaydın.
Almila:Noldu şebnem sana çok üzgün görünüyorsun.Heryer negatif enerjiyle dolu.
Şebnem:Kızlar.Selim bir kızla fotoğraf çekilmiş.
Kainat:Şebo ne var onda ya arkadaşıdır.
Şebnem:Hayır.Fotoğrafın altına geceler uzun olucak yazmış.
Kainat:Şebnem ben bunu söylemek istemem ama her zamanki selim işte.
Şebnem:Haklısın.
Almila:Ahh yeter şebnem burda böyle karalar mı bağlıyacaksın?Hemen giyin kafeye gidiyoruz!
Kızlar odadan çıkar.Şebnem giyinir.
#Erkekler
Can:Abi o fotoğrafdaki kız neydi?
Akif:Sevgilin mi tek gecelik bir ilişkinmi?
Selim:Güldürme beni Akif.Benim ne zaman sevgilim olmuş ki?
Can:Tamam tamam senin gece ilişkilerin sıktı valla.Kalkında kafeye gidelim.
Selim:Of tamam.
#Cafe
Şebnemin ağzından
Selim oturmuş karşımda tıkınıyor.Öküz!
Şebnem:Sevgilin güzelmiş.
Selim:Güzel de o benim sevgilim değil.
Şebnem:Tek gecelik diyorsun yani.
Selim:Evet de sanane bundan Şebnem.
Şebnem bu sözler üzerine cafeyi terk eder.Selimde peşinden gider.
Selim:Ya napıyorsun.
Şebnem:Sanane.Gelme peşimden!
Selim:......
Şebnem:Nee!!
Tam yerinde bitirdim.Neyse bu kitap inşallah okunur.Yeni yazıldı ama yinede vote ve yorumlarınızı bekliyorum.İthaf isteyen yorum yapabilir;-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Başka(Şebsel)
Romanceİnsan nefret ettiği insana nasıl aşık olur?Sana yaptığı onca kötülüğe rağmen.Peki kabul ben aşığım.Ya onun duyguları?Beni sevmezse ben ne yaparım...