"Ok,semua anak anak yang cg sayangi......sile siapkan kerja sekolah yg cg bagi. Dan kamu semua boleh pergi rehat." Aku pon terfikir....betul ke cg sayang kami??
Aku pon kemas buku buku aku dan mengambil bekal aku kat lokar belakang kelas. Kebetulan,Woobin pun nak simpan barang."Eh,woobin. Jom rehat dengan kiteorang." Aku ajak dia rehat dengan kami. Dia pandang aku dengna wajah yang pelik."Takpe aku rehat dengan..." Dia x sempat habes cakap aku dah potong."Kau jangan tipu,aku selalu nampak kau rehat sorang sorang kat tangga padang."Ya,aku memang selalu nampak dia seorang diri."Arh...ok ok." Dia mengangguk dan membawa bekalnya jugak. "Eh Ah-reum....Eh Woobin la heh!!" Yujin agak terkejut sikit tengok Woobin kat sebelah aku. Woobin hanya tersenyum nipis."Rehat dengan kami ke?"Taeyoung pulak bertanya. Woobin hanya mengangguk. Aku rasa budak ni comel tau. Bulat,mata bulat,semua pon bulat....Aku suka tengok dia."Oi,makcik. Ko tengok Woobin macam nak telan apahal??" Nako memukul bahuku kuat.Malu aku tengok muka Woobin balik dia tengok aku muka pelik lagi. Ya ampun."Mana lak Rin dengan Minhee ni???? Aku tau la couple jangan la lambat sangat." Marah Nako....
Haah kan mana lak budak berdua tu. "Sorry lambat!!! Cg.Lee lepas lambat." Minhee mengah lepas lari ke kelas kami."Huish lajunye kau lari."Rin pulak mengah dia kuasa 2 sebab kene kejar Minhee. Biasalah,atlet lari sekolah. Uwu.
"Hari ni Woobin rehat dengan kita." Aku memegang bahu Woobin sambil melihatnya. Dia tak memberi apa apa reaksi wajah. Kami pun terus menuju ke kantin.
Masa kat kantin,Woobin duduk sebelah aku. Kami makan macam biasa. Hari ni aku bawa nasi goreng kimchi. Yang lain beli kat kantin. Woobin bawa gimbap.
"Nak sikit boleh??"
"Ambek la."
"Sedapnya. Sape buat?? Mak kau eh???"
Bila aku sebut pasal mak,muka dia terus berubah. Aku rasa tak sedap hati."Woobin....kau okay...."Aku pegang lengannya. Dia seakan tersedar lepas tu.
"Aku yang masak. Mak aku...tak sempat buat."
Fuh!!! Lega...Aku ingat aku dah salah cakap."Eh sedap la. Pandai kau masak. Kau nak rasa sikit nasi goreng aku??"
Dia mengambil sikit dari bekas aku. Muka dia terus berubah kepada lebih gembira.."Sedapnya!!!" Dia tersenyum. Senyum. Seo Woobin senyum.
"Wei,Minhee. Aku tak butakan??? Aku nampak Woobin senyum!!!" Rin tu mula la nak buat drama dia.
"Seres ah,kau senyum. Pergh aku tak pernah tengok kau senyum." Yujin pulak yg teruja. Nako??? Ternganga x cakap ape ape....pelik bebenor sgt tu. Aku pon tersenyum....++++
Aku rasa gembira bila duduk dengan dorang. Aku ingat semua orang akan buang aku macam dulu.....
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
GOOD MORNING (Woobin ff) (COMPLETE)
RomanceTAK PENAT KE CAKAP BENDA SAMA HARI HARI???