4🌼

46 7 15
                                    

Tiba-tiba......

Aku pegang dada aku. Jantung aku....berdegup kencang sangat bile Woobin sebut nama aku. "Oi,yang kau tenung Woobin macam nak telan tu ngape!!!???" Mashiho menjerit ke arah aku. Aku baru tersedar. And....satu kelas pandang aku....

YA AMPUN!!!! ANJIR!!!MALU BABEH!!!!! Aku pun lari ke tempat duduk aku dengan muka tak tau nak letak kat mana."Ya,Ah-reum. Kau suka dia eh!!" Nako tunjuk ke arah Woobin yang sedang membaca buku geografi."Ma..mana ada!!!! Aku menafikan apa yang Nako cakap. "HAHAHAHAH..Mana ade." Aku saje saje je gelak sebab nak cover malu."Heh iye la tu." Nako buat muka meluat dia lepastu dia pandang Mashiho.

"Nak buat kerje kimia tu nanti kat mana?? "Nako buat muka comel pandang Mashiho. Aku dengan Yujin belike: "Bapak ah pompuan ni!!!!!!" Mashiho punya muka pon dah merah malu tengok perangai Nako. Taeyoung....dia still tak tau nak buat dengan sape. Dia redho ....

Dan...sekolah pon tamat. Kami pulang ke rumah masing masing. Masa aku keluar sekolah,aku nampak kelibat Woobin so aku kejar la dia."Ya,Seo Woobin... Arh!!!!" Ya ampun,boleh lak aku tersungkur,tapi.....ada yang sambut....Bila aku angkat muka,
Woobin... Yang sambut aku. Tapi...
Muka dia serius...

"BOLEH TAK KAU HATI HATI BILE JALAN!!" Dia marah aku sebab tak hati...aku terkejut,tersentak semua ade. Lepas aku berdiri,betulkan baju aku,aku tunduk kat Woobin.
"Gomawo...Woobin-shi...." Aku jadi tak de mood tetiba. Muka dia berubah jugak jadi tenang balik. "Aku pon....na...nak....mintak...maaf........sebab tengking kau tadi.." Aku pandang muka dia. Nampak muka menyesal kat muka dia..."Ah gwenchana,salah aku." Aku pon tenangkan dia."Ah,aku nak tanya kite nak buat kerja kumpulan ni kat mana? Kalau kat rumah aku tak boleh. Rumah kau, boleh??" Aku pandang dia dengan harapan....

"Ah,boleh je. Sabtu ni ok?"Dia membalas sambil mengusap rambutnya. " Ah okay. Nanti send location. Ade kan nombor aku. Ok la bye aku kene balik ni. Selamat pulang,Woobin." Aku senyum kat dia sebelum aku berlari pulang.

"Jalan elok elok!!!" Jantung aku buat hal lagi bila dengar dia cakap macam tu....

***

Aku suka segalanya yang ada pada dia. Tak terlalu tinggi,comel,baik,peramah. Tapi aku layak ke untuk budak sebaik dia???

-?-

.
.
.
.
.

GOOD MORNING (Woobin ff) (COMPLETE)Where stories live. Discover now